dinsdag 27 augustus 2013

Dennenbomen

Gisterenavond dit kaartje tussen door gemaakt. Ik had de kerstboom malletjes vorige week al gekocht maar nog niet gebruikt. Dat kan natuurlijk niet !! Deze keer meer rood tinten gebruikt. Het plaatje is van Studio light. Op het roze organza strikje heb ik een bloemetje geplakt. De kleine figuurtjes buiten de hoeken uit laten steken is ook weer eens wat anders. O ja, Marianne, heel  fijn dat ik je malletjes weer eens heb mogen gebruiken. Daardoor krijg ik  toch maar mooi weer een grotere variatie aan kaarten. Dank je.

Veel liefs Wilma





12 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Deze kaart is ook weer erg mooi en de kleuren is weer eens iets anders, je weet het je kan altijd mijn malletjes gebruiken als ik er ben.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Dat ziet er heel leuk uit, mooie mallen, lief plaatje en heel mooi afgewerkt, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma

    Leuk dat je langskwam, ik ben ook volger geworden bij jou.
    Jou kaartjes zien er ook prachtige uit.
    Ik wens je veel plezier in Blogland.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Karla
      Heel fijn dat je ook mijn volger bent geworden.
      Liefs Wilma

      Verwijderen
  4. Hoi Wilma. IK zie dat jij hele leuke kaarten maakt. dus. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Trijntje
      Fijn dat je mijn kaarten leuk vind en me gaat volgen.
      groetjes Wilma

      Verwijderen
  5. Hallo Wilma. Wat leuk dat je ook een blog heb, Marian vertelde het dus ben ik volger geworden en kom ik af en toe even een kijkje bij je nemen hoor. De kaarten die er tot nu opstaan zijn prachtig ga zo door zou ik zeggen maar dat is jou wel toe vertrouwd. Ik heb weer een leuke mal voor Marian gekocht op de beurs in Den Bosch dus die neemt ze wel weer mee naar de camping en dan kan je die ook lekker door je machine draaien.
    Groetjes Wilma Schaak zus van Marian Vos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kei leuk Wilma dat je me gaat volgen. Volgens mij heb ik je een paar jaar geleden een keer op de camping ontmoet met Marianne. Zoals je ziet ben ik nog steeds aan het freubelen, inmiddels helemaal aan verslaafd. Enne... Nieuwe malletjes om te stansen daar ben ik dol op hoor.
      Liefs Wilma

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat je een lief berichtje achtergelaten hebt en nog leuker dat je mijn volgster bent geworden. Uiteraard kwam ik ook hier een kijken en ik ben dan ook meteen jouw volgster geworden omdat ik vind dat je hele mooie creaties maakt.
    Leuk he, zo'n blog? Werkt wel verslavend hoor hihi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilam,
    Wat leuk dat je mij bent gaan volgen en gevonden heb. Uiteraard ben ik gaan snuffelen op je net nieuwe blog. Er staat al veel leuks op. Welkom in blogland, pas op werkt verslavend!!! Ik je gaan volgen hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps sorry, schreef je naam verkeerd, Wima bedoel ik. (Begint goed)

      Verwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Je bent niet bij te houden,hihi. En ik heb zoveel volgers dat het steeds meer werk is om te reageren bij de bloggers,wel super leuk allemaal hoor, maar ik wil ook nog tijd over houden om te freubelen. Maar deze laatste 2 kaarten zijn super mooi! En wat goed zo'n lieve vriendin Wilma. Fijne zondag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest