dinsdag 27 augustus 2013

Jarige Job

Even tussendoor een mannenkaart. De kaart is 15x15. Ik heb een zalm kleurige kaart gebruikt met daarop zalm met licht bruin patroonpapier. De zalm strookjes zijn 5.5x15 met daarop een chocolade bruin ruitje en chocolade bruin patroonpapier met  een iets lichter motiefje 5x15 . De tulpenrand en het labeltje is crème linnen papier. Onder het labeltje en de ovalen mal is chocolade bruin linnen papier. De kleine bloemetjes en achtergrond en  van het ovaal is romantic vintage van MD.
De man en het vogeltje is van donkerbruin glanskarton. De takjes zijn mosgroen linnen. Dan heb ik witte en bruine plakpareltjes gebruikt , krul plakparels van Lyric in crème zalm en bruin, en twee beige kantjes. De kaart is op de randjes bewerkt met een sponsje met bruine stempelinkt. De ovale mal is van spelbinders, de tulpen rand van Lynn en Lene, de takjes en het vogeltje van MD. Het labeltje is van Avec. 

Lieve groetjes Wilma
 

 

3 opmerkingen:

  1. Ja Wil frutsel,je heb de gang er in.

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat je mijn nieuwe volger bent geworden!
    Ik vind deze kaart erg mooi, je hebt een mooie indeling gebruikt en ik vind de details van het kant, de bloemetjes en het vogeltje heel mooi, leuk hoor!

    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Mooie mal van Joy hè Wilma, je mannen kaart is prachtig! En de kleuren zalm en chocolade bruin zijn super!!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest