dinsdag 20 augustus 2013

Nieuwe woning


Deze kaart heb ik gemaakt in de tijd dat er nogal wat mensen in mijn familie en vriendenkring gingen verhuizen.
De kaart komt dus echt uit de oude doos, maar ik vond hem wel leuk. Vandaar dat ik hem nog aan niemand verstuurd heb. Het is een kaart van 15x30 cm in de kleuren roze en crème. Het designpapier is vaal antraciet met roze zalm en crème kleurige bloemen. Op de zalmstrook van 8x15 cm heb ik heel lichtbruin met crèmekleurig designpapier  7,5x15 cm gebruikt. Strikje in licht zalm en een iets kleiner strikje in crème, een 1 cm brad, bloemetjes uit voorraad en van Nellie Snellen ponsen. Grote krulhoekmal, grote en kleine ovale mal en sleutelmalletjes met klein smal crèmekleurig strikje. De groene takjes zijn van de Nellie Snellen takjespons. Het plaatje wat ik gebruikt heb is een oud boerenschuurtje waarvan ik de herkomst niet meer weet.

Veel knutselplezier.



2 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,
    Allereerst hartelijk bedankt voor je lieve berichtje over mijn blog,
    Ben natuurlijk nieuwsgierig geworden en ook bij jou komen kijken.
    Nou jou kaartjes lieger er ook niet om, ik vind ze schitterend.
    Leuk dat je ook een blog hebt gemaakt zodat iedereen ook mee kan genieten van jou mooie creaties.
    Wat een leuke hobby hebben wij toch hé!.
    Ben ook volger van jou geworden hoor en succes met je nieuwe blog!
    Kan alleen niet beloven om heel veel langs te komen daar ik best wel druk ben met kaarten maken voor MD en het MD Challengeblog.
    Ga vooral door met het maken van je schitterende crea's.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve reactie Thea.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest