donderdag 22 augustus 2013

Roodborstjes met kerststerren


Als nieuwe blogger werd ik natuurlijk wel nieuwsgierig wat er zich allemaal afspeelt in Blogland, dus heb ik gisterenavond een kijkje genomen op verschillende blogs. Ik werd er hongerig van , wauw, wilde eigenlijk meteen aan de slag maar het was al zo’n beetje bedtijd. Had wel weer nieuwe ideetjes opgedaan. Vandaag aan de slag want mijn  handen jeukten. En dit is tie dan geworden. Ik ben er zelf wel een beetje trots op.
Het groene papier wat ik gebruikt heb is van K&Company Susan Winget. Verder wit linnen papier en wit glitterfoam op een stukje papier geplakt voor het gestanst word. Het plaatje komt uit voorraad. De kerststerren zijn gemaakt van rood kerst patronenkarton uit voorraad. De groene blaadjes zijn ook uit voorraad. Ik heb er een witte organza strik op gemaakt van 5cm breed daarop een wit strikje met bewerkte glanspatroontjes van 2cm breed. Op de strik zit een brad uit voorraad. De mallen die ik gebruikt heb zijn van MD Spelbinders Joy en Leabilities.

Groetjes Wilma
 


 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, zo te zien een easelcard, ik vind de achterste mal heel erg mooi, super afgewerkt, met de prachtige strik, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,
    Van je vriendin Marian heb ik gehoord dat jullie elkaar kennen van de camping, en dat jullie samen knutselen. Ik ken Marian ook heel goed! En ja er speelt zich heel wat af in blogland, en we krijgen zoveel ideeën van elkaar.
    Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen, dat is toch zo gezellig! en ik wens je er heel veel plezier mee. Ik had gezien dat je volger van mij bent geworden, nou dan kom ik natuurlijk meteen gezellig terug! En je gemaakte kaarten zijn prachtig! Deze laatste is echt heel erg mooi, prachtige kerststerren en een heel mooi model kaart, een easel kaart. De strik is ook zo geweldig mooi, super gedaan en ik blijf je gezellig volgen hoor! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat is deze weer prachtig,ze worden steeds mooier ik ga hem gauw in het echt bewonderen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest