dinsdag 20 augustus 2013

Roze roos

Deze kaart is een van mijn eigen favorieten omdat ik de kleuren zo mooi vind.
Vandaar dat ik deze aan jullie niet wilde onthouden.
Roze kaart van 13,5x13,5. Lichtroze papier met roosjes, hard roze strook met werkje. Leuk plaatje met lichtroze roos in een ovaaltje geknipt. Wit met roze kantje. Bloemetjes uit voorraad. Takjes mal van crealies. Tulpenrand van Lynn en Lene. Rechthoekige mal van Joy. Krultakje van Joy. Krulrand onder het kantje is een pons van Martha Steward. Tenslotte hard roze plaksteentjes.

Ik wens jullie freubelaars veel knutsel plezier.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Dit kaartje heeft zo'n mooie kleur,hier wordt je vrolijk van.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat leuk een nieuw gezicht in Blogland, je hebt een prachtig kaartje gemaakt, ik ga je volgen..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,
      Ik vind het leuk dat je mijn volger bent geworden.
      Je maakt zelf ook prachtige kaarten.
      Groetjes Wilma

      Verwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest