vrijdag 6 september 2013

Gouden Kerstster

Ik ben weer op dreef hoor. Door de warmte en een kleine terugslag van een  heftige zieke  periode afgelopen voorjaar, ben ik behoorlijk vermoeid. Wat kun je dan het beste doen?  Freubelen natuurlijk, ha ha. Kan je lekker zitten en je creativiteit er op los laten.
Dan nu de eerste kaart. Hij is paars met goud en crème geworden, gemaakt van gestanste malletjes die ik nog op voorraad had liggen. Allemaal van geleende malletjes van Mar Knutsel. Het plaatje is de kerstnachtviering. Patronenkarton is uit een blok van Action en ook het lila flosje is daar van. Beige kantje van de markt. Opgevrolijkt met plakparels houten sterretjes (Xenos) en een strikje van een touwtje. Verder een sieronderzettertje voor een drinkglas (weet niet hoe dit genoemd word). Het paarse en goudkleurige papier komt uit mijn voorraad.

Groetjes Wilma

 
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi wil. Wat een leuke kaart. Mooie mallen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Je bent zeker op dreef...wat heb je een prachtige kaart gemaakt! een hele gave kerstster en een prachtige mal onder je afdrukje van Marian. Die herken ik want ik heb hem ook gekregen, hihi. tot zo
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow,wat is deze kaart weer mooi,als je weer stansen nodig heb hoor ik het wel.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest