vrijdag 27 september 2013

Kindervriend

Hallo lieve Blogdinnen, een rustige kerstkaart vandaag. Wit cardstock 15x15. Rechts een dubbel gerimpeld kantje, met daarop een met stempelinkt bewerkt randje van Joy. Het label aan de bovenrand is een spellbinder mal die ik in de breedte doorgesneden heb, bewerkt met zacht groene stempelinkt, en met bruine inkt Fijne Feestdagen er op. De rechthoekige mal is ook weer van Joy, bewerkt met zacht rode inkt. Het takje is van MD bewerkt met mosgroene stempelinkt. De viooltjes zijn van Leabilities wit en licht geel papier ook mosgroen bewerkt. Hierop groene druppelsteentjes. Afgewerkt met een engelenkopje van gips, en witte en groene plakparels.

Groetjes Wilma
 

 

9 opmerkingen:

  1. Ik ben er vroeg bij deze keer,maar je kaart is weer heel erg mooi.
    Wel rustig voor jou doen
    Ga straks modeshow lopen 20 keer verkleden dus drukke dag.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi WIlma,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je gemaakt zeg SUPER.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Marian. Wel mooi maar eventjes wat minder, maar we kunnen niet altijd toppers hebben hè!!
    Maar goed gedaan hoor!!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart weer en wat leuk dat engelenkopje erop.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je gemaakt, vindt dat viooltje erg mooi. groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje. Van alles toegepast zie ik. Super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest