zaterdag 14 september 2013

Lovely Flowergirl



Eerst wil ik mijn nieuwe volgers Bep en Tanja welkom heten. Fijn dat jullie op mijn blog hebben gekeken.
Mijn Tweede kaart voor vandaag is een embossing stitching mal uit de starcollection van MD. Ik heb een zachtgroene parelmoer kaart van 13.5x13.5 met daarop linnen wit en daarop zachtgroen met een legergroen bolletje gebruikt. Aan de achterkant heb ik een smal kantje van 1.5 cm in vier stukjes rondom de kaart geplakt. Daarachter weer een stukje zacht groen parelmoer van 13.5x13.5 geplakt zodat je de randjes van de kantjes niet ziet. De mal heb ik eerst bewerkt met bruine stempelinkt, daarna de stukjes uit gesneden, en als laatste geborduurd. Rood gemêleerd geel, legergroen en metallic wit. De label, zacht geel is van MD met een restje wit geknipt, bestempeld en de randen bewerkt met bruine stempelinkt. Daarop de mal, en het hartje met dubbelzijdige tape geplakt. In de l. hoek een leuk toefje gemaakt met bloemetjes uit voorraad. De takjes zijn geponst met een Floral embossing pons. Het vintage plaatje komt uit een oude Creatief met kaarten. Verder afgewerkt met een bruin wit gestreept strikje met daarop een hartjes parel, en witte plakparels.  

Groetjes Wilma
 


13 opmerkingen:

  1. Hoi Wil,
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ook nog volger geworden...dus hier een tegenbezoekje...
    Ik heb een rondgekeken op je blog en je maakt prachtige kaartjes...Ik ga proberen nog vaker langs te komen...
    Ook deze kaart is prachtig...mooi borduurwerk en hele mooi van kleur....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Je kaart is super mooi zeg en je vorige kaart van vandaag mag er ook wezen zeg wat een productie hahahaha.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borduurkaart Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superdesup Wilma, prachtig gedaan, heel mooi borduurwerk en prachtig kant!! TOP!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma, wat leuk dat je volgster geworden bent op mijn blog, heb ook jouw blog bekeken en wat maak je schitterende kaartjes, supermooie, ben ook volgster van jouw geworden.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat is deze kaart super mooi,en ik zie je bent weer aan het borduren geslagen.Dat blijft toch altijd ook erg mooi.

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een schitterende kaart is dit. Lekker veel bloemetjes en je hebt ook zulke mooie, warme kleuren gebruikt. De geborduurde bloem past er ook perfect bij, mooi plaatje, hij is af hoor, een prachtige creatie.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is deze kaart prachtig echt super mooi, daar zit wel heel wat tijd in.
    Heb je de sizzix mal van Marian al geprobeerd, als het goed is heb ze hem mee naar de camping. Hij is zo leuk om te maken.
    Groetjes Wilma S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb de sizzix mal voor 4 kaarten gestanst, maar nog geen kaarten mee gemaakt. Te druk met andere dingen. Wel Lief dat je het vraagt.
      Groetjes Wilma. P.s. de mal is inderdaad wel erg leuk.

      Verwijderen
  9. Dit is een SUPER MOOI kaartje Wilma.....heel erg MOOI van kleur.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een schitterende kaart
    wat zit hier veel werk in
    ja erg mooi gedaan
    bedankt voor je compliment op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden
    ben natuurlijk gelijk hier gaan kijken en vind het prachtig wat je allemaal maakt
    dus je hebt er weer een volger bij hoor
    ik zal wel vaker langskomen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,allereerst dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Maar ik vind jouw creaties ook erg mooi,ik houd wel van deze stijl,je hebt er een fan bij hoor...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest