dinsdag 17 september 2013

Moeders Lieveling

Hallo Blogvriendinnen. Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers (en het zijn er deze keer behoorlijk wat) Mieke, Anneke, Wilma, Bea, Rosina, Ghea en Miranda hartelijk welkom heten. Heel erg fijn dat jullie me gaan volgen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deze keer had ik zin en inspiratie om een lief kaartje te maken met hele zachte kleurtjes. Het meisje op de foto is van Studio Light. Het is een zilver grijze parelmoer kaart van een A4 vel karton 14.8x14.8 van Gerda’s Hobbyshop. Het designpapier roze gebloemd is uit een blok vintage papier van Action. Van de stans-embossingmal LR0236 MD heb ik het binnenste malletje 4x van wit karton gestanst. Van wit parelmoer karton heb ik, 8 Joy hoekjes gestanst. De mal waar de foto en het witte figuurtje daaronder mee zijn gestanst, zijn ook weer van Joy. Dan heb ik 4 roze ornamentjes gestanst LR0273 van MD. Als laatste met licht groen parelmoer karton twee takjes van MD LR0271. Daarop een bloemen toefje waar ik twee sprietjes parelspray in verwerkt heb. Afgewerkt met een roze organzastrik met brad, witte plakparels en twee roze hartjes. Ziezo, dit kleine meisje heeft toch maar weer een leuk plekje gekregen om mooi op te wezen. 

Groetjes Wilma
 


 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Dat zelfde plaatje kijkt mij steeds aan om op en kaart gezet te worden, het is zó schattig, je kaartje ziet er prachtig uit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wilma, mooie kleuren en mallen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wil
    Wat een mooie en vooral lieve kaart, zo zacht van kleur, prachtig. Wat heb je dat leuk gedaan met die hoekjes, het ziet er prachtig uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil, dit is een supermooi kaartje, lieve zachte kleuren, heel erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    Ja ik kan me aansluiten bij de rest, het is een hele leuke , lieve kaart in prachtige zachte tinten, prachtig gedaan! fijne dag,
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Toch even een reactie van mij,in het echt is hij nog mooier.
    Ik kan dat weten want ik heb hem gezien

    Groetje Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je mijn volger bent geworden dank je wel! Op het moment doe ik niet zoveel, maar hopelijk komt daar in november verandering in!
    Ik vind je kaart echt heel mooi die hier staat!dingen! Groetjes Hanny van Kaartengallery
    (Excuus had fouten gemaakt toen moest ik het opnieuw schrijven!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest