zaterdag 21 september 2013

Moeders mooiste


Hallo lieve blogvriendinnen.

Eerst wil ik mijn nieuwe volgster Nellie van harte welkom heten, Heel fijn dat je op mijn blog hebt gekeken. Verder wil ik iedereen bedanken voor de bemoedigende woorden die ik heb gekregen. Dat doet een mens goed. Deze keer heb ik een stakaart gemaakt in de hoofdkleuren paars lila en wit. Met gebroken wit designpapier van Country Companions / For someone special. De kleine hartjes en Cameo’s is heel zacht lila glanspapier. Het lila en paars is linnen karton, Wit is glanspapier met een werkje erop. De mallen die ik gebruikt heb zijn op de witte krullen na (Joy), van MD hart met vogels LR0186. Kleine hartjes LR0159, Waaiers LRo264, Ovaal LR0240, Rozenrand LR0212 en de Takjes LR0192. De cameo’s zijn van een pons net als de takjes (Floral). Grote bloem van Pipoos de paars witte van Gerda’s Hobbyshop en de 3 lila van het kruidvat. De witte brad is ook weer van Gerda. De strik is van de kerstafdeling van het tuincentrum bij ons in het dorp. De kaart afgewerkt met paarse en lila plakparels.

Groetjes Wilma





 

 

8 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterend kaartje ik kijk mijn ogen uit.....Fijn weekend
    Groetjes van Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Wilma, mooi met die waaiers en in deze kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kanjer,

    Hij is weer geweldig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt,leuk model en mooie kleuren,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Wat apart heb je dit gemaakt zeg, wel heel erg mooi ook.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige kaart en wat heb je de waaiers op een originele manier gebruikt op de kaart. Kleuren zijn heel mooi en wat ik zo knap vind dat jij zo goed weet welke materialen je hebt gebruikt met alle nummers erbij en waar je het hebt gekocht, hihi. dat doe ik je niet na!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend mooi kaartje
    hele mooie details en prachtig van kleur
    ja ik vind hem helemaal geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest