maandag 23 september 2013

Mooi voor Kerst

Hallo Dames, graag wil ik mijn nieuwe volgers Hania en Wendy welkom heten. Fijn dat jullie op mijn blog zijn geweest. Nu dan weer een kerstkaartje in de kleuren lichtgroen, wit en rood. De wit linnen kaart is 13.5x13.5. Daarop lichtgroen papier met witte bolletjes van Blokker uit de euromandjes. De vierkante witte mal is van bewerkt knutselkarton wat ik ooit eens op de markt heb gekocht. Het labeltje is een restje wit papicolor. Het donkergroen is van Boekenvoordeel. Het rood is glans papier van Wibra (al eeuwen geleden gekocht). De mos groene takjes is Papicolor. Het plaatje wat ik gebruikt heb komt uit Mijn Hobbykaart. Afgewerkt met houten sterretjes van Xenos, en witte en lichtgroene plakparels. De vierkante mal die ik gebruikt heb is van Lynn en Lene. Verder zijn alle mallen van MD. De kerstcirkel CR1251, de swirltakjes LR0271, en het labeltje LR0241.

Lieve knutselgroetjes Wilma.

 
 

11 opmerkingen:

  1. wat een fantastisch mooie Kerstkaart.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je volger bij mij bent geworden, ben ik nu bij jou ook gezellig. Dat we maar lang van elkaars creatieve uitspattingen mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Je bent nog laat!! ik ook , hihi. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en de vierkante mal is wel erg mooi! voor straks een goede nacht!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma

    Leuk om steeds meer Kerstkaarten te zien, ik ben er zelf ook mee bezig en het is zo fijn om te kijken wat anderen voor moois maken. Ik vind deze ook weer prachtig, wat een mooie mallen heb je gebruikt ook, mooi geheel.
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wilma, wat een mooie mallen heb je gebruikt, leuke afwerking....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Deze is ook weer prachtig,erg mooie kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Leuke kerstkaart die mal is ook zo mooi voor kerstkaartjes. Wat leuk dat je m'n 50ste volger bent geworden ik hoop dat je nieuwe ideetjes bij me op kunt doen. Ik heb nog een verrassing voor je kijk je even op m'n blog, dan weet je wat ik bedoel.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Wilma. Leuke kerstkaart. Mooie mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Wilma,
    Mooie kleuren en mallen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest