zondag 22 september 2013

OEHOE OEHOE

Deze keer weer eens iets heel anders. De mal van de vouwkaart is van Sizzix. Het papier wat ik daar voor gebruikt heb  komt beide van Action. De uiltjes en de labels komen uit Mijn Hobbykaart. De vlinder is een pons van Pipoos. En de kleine takjes en bloemetjes zijn ponsjes van Kruidvat. De wiebeloogjes zijn ook weer van Action net als het roze kantje  en strikje op de voorzijde. De roze golfranden zijn een mal van Leabilities. Afgewerkt met witte plakparels en een Zeeuws knopje. Ik denk dat de zus van Mar knutsel, mijn naamgenoot dit kaartje wel leuk vind want zij heeft deze mal van de beurs meegebracht. Is ie leuk???

Groetjes Wilma.





 

 

10 opmerkingen:

  1. Wilma ik vind je harmonicakaart super.
    Leuk met de uiltjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    nadat je bij mij bent geweest kom ik weer naar jou, wat is het toch gezellig hè! Wat lekker dit weer vandaag zeg, ik heb ook een poosje in de zon gezeten en om heen uur of vier begon het erg bewolkt te worden! Je kaartje is erg mooi en die sizzix mal prachtig, en het is een hele vrolijke kaart geworden met de uiltjes. Geniet nog maar lekker op de camping!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje. Erg mooi van kleur ook.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een mooie en vrolijke kaart. Leuk model en met die uiltjes zo leuk geworden, frisse kleuren en een mooi geheel.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil,
    Superleuk zeg !! mooi model, schattige uiltjes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vouwkaart Wilma, mooi freubelwerk...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Niet te snel hé met de kaarten,zo kan ik je niet bijhouden.
    Maar wat een mooie mal heb je gebruikt ha ha ,en die kaart die je er van heb gemaakt is prachtig .

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog Wilma! Jouw kaarten zien er ook prachtig uit zeg!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest