zondag 8 september 2013

Old St. Nicolas

Hallo Blogvriendinnen. Eerst wil ik de nieuwe volgster van mijn blog, Jolanda welkom heten. Het is leuk om te zien dat er steeds meer freubelaars bijkomen.
Omdat we weer een paar dagen thuis zijn van de camping moet ik roeien met de riemen die ik heb want bijna al mijn knutselmateriaal inclusief de bigshot en mijn mallen, liggen nog op de camping. Maar het knutselen kunnen we niet laten, dus heb ik al gestanste patroontjes en wat leuke plaatjes mee naar huis genomen. Daar kwam deze kaart uit te voorschijn. De kaart is 15x15 Van crème karton. Daarop heb ik roodbruin designpapier geplakt uit een blok van Action. Een crème strook van 6x15 en een rechthoek van 6.5x9.5 met daarop zacht bruin designpapier van een Cosmo Cricket kerstblok. Op de strook is een zacht bruin lintje en twee smalle kantjes geplakt. De kerst stempel is gedaan met embossingpoeder op kraftkarton van Pipoos met een stukje crème karton eronder. Model van deze tag zelf ontworpen. Het plaatje is al heel oud, en komt uit een doos voorgeknipte plaatjes. De sterrenrand is van Joy en de grote ster van Memorybox. Verder een strikje van kant een bloementoefje en wat plaksteentjes die nog thuis had liggen.

Groetjes allemaal, Wilma
 

 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi gemaakt. Leuke details. De sterren zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je moest roeien met de riemen die je had heb je er een prachtige kaart van gemaakt, mooie warme kleuren ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet te zien, dat al je hobby spullen op de camping liggen, want er is zoveel op je prachtige kaart te zien!!! Erg mooie warme kerstkaaart hoor Wilma.
    Fijne zondag nog en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Hij is ondanks de weinige spullen weer prachtig geworden,
    en erg mooie kleuren,ik hoop je gauw weer te zien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige creaties Wilma,je blijf ook lekker bezig. De kleuren zijn prachtig.
    Groeten Wilma S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een schitterend kaartje is dit Wilma, leuk dat je mij gaat volgen....ik kom gelijk bij je terug.
    Kunnen we lekker inspiratie bij elkaar opdoen dank je wel.
    Liefs Ghea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest