woensdag 11 september 2013

Oud maar niet vergeten

Inmiddels zijn we weer op de camping, maar toen ik afgelopen weekend thuis was ging  ik zoeken naar oud materiaal omdat ik nou eenmaal niet de hele dag met de handjes over elkaar kan gaan zitten niks doen.
Nou, daar kwam ik me toch een hoop oude knutselspullen tegen, die al in geen jaren meer uit de kast waren geweest, hi hi. Wat een oude rommel dacht ik nog. Maar na een tijdje kreeg ik toch wel een leuk idee. Ik dacht bij mezelf, ik neem wat mee naar de camping van dat oude spul, en ga er wat mee doen.
Nou, ….. dit is het resultaat. Het vierkant, de boompjes en het label zijn embossingmallen, nog van voor ik een Cuttlebug had.  De kleine vlindertjes zijn van een oude pons van Mireille. De grotere vlinder is een van de eerste malletjes van Joy. En de bruine krullen horen bij een grote ronde mal van MD die ik kreeg van mijn hubbie samen met mijn eerste Cuttlebug. De embossing patroontjes heb ik bewerkt met stempelinkt. Verder heb ik alles verder afgewerkt met plakparels een brad een harthanger bloemetjes en takjes. Het plaatje is van Studio Light. Al met al vind ik het wel een leuke kaart geworden.

Knutselgroetjes Wilma





7 opmerkingen:

  1. je kaartje ziet er schitterend uit en je zou niet zeggen dat het uit de oude doos komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, Oud niet vergeten en nog altijd mooi. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Soms weten we niet eens meer wat we hebben hè...errug!
    Maar je hebt er beslist geen oud bollig kaartje van gemaakt, het ziet er heel prachtig uit, heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Nou hij is prachtig geworden hoor,kom hem gauw in het echt bekijken.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi je kaart ,trouwens alles op je blog .Bedankt voor je bezoek aan me blog gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tanja
      Hartstikke leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik wens je hartelijk welkom. Het lukt me echter niet om volger te worden bij jou. Ik kan het woordje "volgen of lid worden" niet vinden. Gr Wilma

      Verwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart zeg, en ja inderdaad soms weten we niet meer wat voor spullen we allemaal hebben en zo zie je maar wie wat bewaart heeft wat.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest