woensdag 25 september 2013

Roosjes en appeltjes

Allereerst wil ik graag mijn nieuwe volgster Henriette welkom heten, ik hoop dat je veel plezier aan het rondkijken op mijn blog zult hebben. Vandaag kom ik met een opgepimpt jampotje naar een idee van Mar knutsel. Zij had dit een aantal weken geleden ook gemaakt en ik vond het prachtig. Ik heb het gemaakt als bedankje voor mijn fysiotherapeute in het dorp waar ik op de camping verblijf. Het seizoen loopt ten einde, dus ik moet binnenkort afscheid nemen van haar. Het plaatje op het potje komt van internet, deze is op een ovaaltje van Spellbinders geplakt. Net onder de schroefrand heb ik met lintjes van 0.5 cm een houten label (met ” bedankt” ), een zilveren hart, een goudkleurige letter B, en een klein roze hartje. Daarom heen een witte organza strik. Op de deksel heb ik een doorgesneden piepschuim balletje van 6 cm gelijmd. Dan heb ik er roosjes inde kleuren roze, hard roze en wit opgelijmd, de openingen die er nog waren heb ik opgevuld met rode appeltjes. Nu nog vullen met iets lekkers, mooi inpakken, en dan heb ik een mooi cadeautje voor haar.

Liefs Wilma.






6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk cadeautje heb je gemaakt, pimpen is zó leuk om te doen..MOOI..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er schitterend uit
    en wat is het toch leuk om dingetjes mooi op te pimpen
    ja erg mooi gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Ja Marian had dit ook laatst gemaakt, maar deze is weer helemaal anders geworden, mooi gedaan en heel leuk om kado te geven!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wspaniała kompozycja a zarazem prezent :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    De jouwe is ook super mooi geworden,weer heel anders dan die van mij .Maar prachtig en mooie kleuren

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Wat is dit een leuk bedank cadeautje dat zal vast in de smaak vallen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest