zondag 1 september 2013

Sleutelhangers

Deze keer eens geen kaart,  maar sleutelhangers van vilt. Alle vormpjes, bloemetjes en diertjes zijn gestanst met de Big shot. De malletjes die ik daarvoor gebruikt heb zijn speciaal ook geschikt voor vilt, maar ik heb ook gewone papierstansmallen gebruikt. De mallen die ik gebruikt heb zijn van MD, Nellie Snellen en Boekenvoordeel. Het beertje  en lieveheersbeestje heb ik zelf ontworpen. Alles word met de hand, met de stiksteek en festonsteek in elkaar genaaid. Aan de bovenkant van het figuurtje, naai  je een dubbelgevouwen lintje met een sleutelhangerring tussen het boven- en onderpandje met de festonsteek mee vast. Plak waar nodig wiebeloogjes. Geef het beertje een leuk strikje. Alle figuurtjes zijn opgevuld met fiberfill. Het is hartstikke leuk om te doen, en weer eens wat anders.

Groetjes Wilma

 
 

8 opmerkingen:

  1. Hé Wilma,
    Nu ben ik er snel bij hè! Dit is inderdaad wat anders, maar dat maakt het juist zo leuk, om verschillende dingen te maken. Ze zijn heel gaaf geworden, en als ik moest kiezen, dan is het lieveheersbeestje mijn favoriet, maar ze zijn allemaal prachtig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw,.. wat mooi ik vind de onderste met de bloemen helemaal geweldig.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ann.
      Dank je voor je reactie en natuurlijk super dat je mijn volger bent geworden. Ik heb natuurlijk hetzelfde gedaan want jou kaarten zien er ook super mooi lief en leuk uit.
      Groetjes Wilma

      Verwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat een mooie sleutelhangers,ze zijn allemaal prachtig. Echt weer een bestseller
    scoor je punten mee.

    Dikke knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma dat ziet er leuk uit.
    Je eigen ontwerpjes zijn ook super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Wat ziet er dit super leuk uit zeg, erg mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit Wilma,
    En leuk verzonnen dat lieveheersbeestje en anderen.
    goede tips geef je, super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma.
    Dit is echt iets anders dan je kaarten maar wat zijn ze leuk.Voor je markt zijn dit ook wel bestsellers denk ik.
    Groeten Wilma Schaak

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest