donderdag 19 september 2013

Tienermeisje

Hallo lieve blogvriendinnen. Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest in het ziekenhuis, want ik ben nog steeds herstellende van een alvleesklierontsteking en een groot abces op de kop van mijn nier. De laatste paar weken was ik erg moe, en het voelde of ik achteruit in plaats van vooruit ging. Uit de bloeduitslagen bleek dat mijn ontstekingwaarden verhoogd zijn en dat de alvleesklier weer onrustig is. Het abces is niet kleiner geworden en is nog altijd 10x2.5cm groot en ligt als een soort worst op mijn nier, dit is al met 2 drains geprobeerd weg te halen maar dat is maar gedeeltelijk gelukt. Verder is mijn rechterlong flink verkleefd aan mijn lever en middenrif. Dit is behoorlijk pijnlijk met ademen, en geeft een groot risico op vaker longontsteking. Gaat niet meer over. Al met al teleurstellend nieuws. Om mijn gedachten te verzetten ben ik dan maar weer kaarten gaan maken, daar ben ik nooit te moe voor, en ik word er weer wat vrolijker van. Dus nu genoeg  gezeur, en aan de slag. De vorige kaart heb ik op laten volgen door een zelfde stijl kaart. Ook met zachte kleuren, maar dan in de hoofdkleur lichtblauw. De kaart is 15x15 van wit papicolor karton. Het licht grijze design papier komt uit een vintage blok van Action. Het lichtblauwe papier en het lichtblauwe patroonkarton is beide van Boeken voordeel, mal is van MD LR0180. De foto komt van internet en is geprint op Linnen stempelpapier, deze is gestanst met het kleinste Joy-malletje6002/0258, ook de witte swirltakjes onder het toefje zijn hiervan. Het decoratie-rondje is van Rayher. De twee klimoptakjes zijn van MD LR0206. Afgewerkt met een lichtgrijze organzastrik, waarop een kleinere wit gestreepte organzastrik vast gezet met een blauwe brad. Een bloementoefje gemaakt met bloemetjes van Gerda’s Hobbyshop en Kruidvat.
De zivergrijze takjes zijn geponst. Tenslotte afgewerkt met zilvergrijze plakparels.

Knutselgroetjes van Wilma

 
 



9 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma, wat moet het toch fijn voor je zijn zoveel afleiding te hebben met je hobby en je blog!
    Het is niet niks, als je gezondheid je parten speelt, en ik wens je veel sterkte hier mee. Je kaart is PRACHTIG, hele mooie kleuren en een prachtige bloemen toef en organza strik.
    Een schitterend vintage kaartje, echt heel mooi gedaan! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Ik wens je veel sterkte en beterschap.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt jou kaartjes ook prachtig en bedankt voor je reactie groetjes nellie. ps ga je van nu afaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma
    Wat een naar nieuws zeg, daar wordt je niet vrolijker van. Wel fijn om te lezen dat je nog plezier in je hobby hebt en daardoor af en toe je zorgen om je gezondheid kan vergeten, alhoewel dat vergeten natuurlijk niet mee zal vallen. Ik wens je heel veel sterkte toe.
    Dan je kaart, wat is hij weer mooi, prachtig om dat plaatje zo onder rechts in een hoek te doen, dat doe ik eigenlijk nooit maar ik zie dat het zo wel heel erg leuk uitkomt. schitterend gedaan.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een slecht nieuws.
    Je kaartje is weer heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie kaart Wilma, wat mooi is onze hobby toch om daar lekker afleiding in te kunnen vinden. Heel veel sterkte en beterschap gewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi knutselvriendin,
    Je kaart is weer prachtig geworden,en de blauwe kleuren daar houd ik erg van.
    Ondanks alle nare dingen blijf je een kei, tot vanavond.

    Dikke knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Wat een naar nieuws zeg, daar wordt je niet vrolijk van. Wel fijn plezier in je hobby en blog hebt daardoor kan je af en toe je gedachten even op andere dingen zetten, het blijft heel vervelend als je gezondheid je parten speelt en dan vooral met die tegenvallende uitslagen, ik wil je heel veel sterkte toewensen.
    Nu je kaart dat is een beauty zeg zulke mooie details.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Dit zijn geen fijne berichten,kan me voorstellen dat je daar down van wordt, maar wel fijn dat je nog wel kunt/wil knutselen, je kaartje is weer heel erg Mooi...
    Wens je veel sterkte, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest