maandag 30 september 2013

Twins

Haaaaloo allemaal. Het afgelopen weekend heb ik weinig gefreubeld, het werd maar EEN kaart. Maar  wat wel een leuke onderbreking werd, was een pakketje met de post, en pakketjes zijn altijd erg leuk en spannend. Ik wist deze keer ook niet wat er in zat. En wat zat erin ??? Een leuk cadeautje van Ellie Bakker, omdat ik haar 50ste volger ben geworden. Hele mooie roze kant, decoratie materiaal waaronder een mooi zilverkleurig bedeltje,  een leuk ruikertje roze bloemetjes, een mooi vintage cupcake knipvel, en een prachtige zelfgemaakte kaart van haar. Kijk maar eens op haar blog.  Ellie hartstikke superleuk en heel veel dank, voor alle moeite die je gedaan hebt. Alle bloggers zie bijgaande foto.
Nu mijn kaart. Mijn vorige kaart zette me ertoe om nog meer plagiaat te plegen, hi hi. Ik vind de kaarten van Anja van Laar zo prachtig dat ik nog een kaart naar haar idee heb gemaakt, maar dan natuurlijk wel naar mijn eigen stijl. Van wit glans papier heb ik MD LR0277, LR0155, LR0116, LR0143 gestanst. Ik heb de grote mal en de rand (met lintje) boven elkaar op  beige/ bruin patroonkarton ( grote blok van Action) geplakt met strookjes foamtape en langs de rand afgeknipt, hetzelfde met de kleine mal en de hoek gedaan. Dan heb ik patroonpapier kaarten in drieën  gevouwen op maat van de mallen, en deze er op geplakt. De buitenranden weggeknipt. De roos is uitgeknipt van datzelfde vel patroonpapier, en in het middelste vak geplakt. Ook heb ik nog een swirlfiguurtje van Cheery Lynn gestanst waarop  een bloemen toefje siert. Verder als finishing touch een strik met een steentje er op, een roze sticker lintje, kleine roze hartjes en witte plakparels.

Tot gauw, groetjes Wilma











12 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterend kaartje, wat een leuk om op je mat te vinden.
    Liefs Ghea ♥
    CANDY bij gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wow wat een super mooie kaart heb je gemaakt echt heel mooi. Ik vind de kaarten van Anja en de plaatjes van Mattie ook altijd zo mooi. Je kaartje is geinspireerd op Anja en toch jou stijl. Leuk hoor ik zie er vast nog wel meer kaartjes van voorbij komen. Wilma bedankt dat je mij zo in het zonnetje hebt gezet super leuk en veel plezier met de spulletjes.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma wat een supermooie kaart, heel leuk idee en je hebt prachtige mallen gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Wat een lief pakketje heb je van Ellie gekregen, EEn mooi knipvel van studio light zie ik en allerlei versiersels, daar komt vast een heel mooi kaartje van! Net zoals deze prachtige kaart, wat enorm mooi gedaan!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd leuk om zo"n pakketje te krijgen en je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt. groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wil,
    Wat een leuk pakketje heb je van Ellie gekregen en een mooie kaart, jouw kaart is ook weer super, wat een werk en geweldig mooi, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is altijd leuk om iets te winnen en vooral zo'n leuk pakketje dat je nu ontvangen hebt, je hebt trouwens een prachtige kaart gemaakt Wilma, ziet er toppie uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk pakketje heb je gewonnen zeg, het ziet er superleuk uit, wat fijn voor je en wat lief van Ellie.
    Je kaart is prachtig, een beetje van Anja en een beetje van jezelf haha, leuk gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt
    ziet er echt suuuuper uit
    en dan je pakketje
    meid wat leuk dat je dit hebt gewonnen
    heel veel plezier ermee

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie creatie en dat is pas leuke post.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.
    Deze kaart is toch ook weer prachtig ,heel gezellig en mooie kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma,leuk dat volger bent geworden van mijn blog ik heb eens rond gekeken bij jouw maar jouw kaarten zijn ook heel mooi gemaakt,ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren deze kaart is al heel mooi geworden,En leuke post heb je gekregen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest