woensdag 25 september 2013

Vogelgezang

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volger Ellie van harte welkom heten. Ik werd haar 50ste volger en ze mailde me dat ik daarom een cadeautje van haar zou krijgen, en bovendien werd zij ook mijn fan. Ik ben maar een bofkont. Dank je wel Ellie, ik vind dit hartstikke tof. Deze keer weer een kerstkaart. Een Easelkaart van een vierkante MD mal. Turquoise papicolor. Designkarton uit een A5 Action blok. Het plaatje komt uit Mijn Hobbykaart. De witte sterrenrand doorgeknipt en nog wat losse sterren van Joy. Wit label van Spellbinders. De wantjes van MB. wit glanspapier dennenbomen en kerstster van Leabilities. Afgewerkt met donkerrode en witte plakparels.

Lieve groetjes Wilma


 

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wil.
    Prachtige mallen erop gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie easelkaart Wilma, mooie mallen en kleuren!
    En ik had gister al op de blog van Ellie gelezen dat ze de 50ste volger een cadeautje wilde geven en dat was jij zag ik! Dat is even tof, je bent een bofbips, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Śliczna, też już mam chęć zrobić świąteczną karteczkę :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een super mooie kerstkaart laat je aan ons zien zeg helemaal TOP.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kerstkaartje Wilma, leuke mallen er op verwerkt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wilma, je hebt leuke mallen en mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wil en gefeliciteerd met het kadootje dat er aan gaat komen. Altijd leuk!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Wat een leuke kerstkaart Wilma leuk met die ijskristallen er omheen. De verrassing gaat vandaag op de post ik denk dat je het voor het weekend wel binnen hebt.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer schitterend,maar dat wist je natuurlijk al want ik had de kaart al in het echt gezien

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat je zomaar een prijsje gewonnen hebt, ik had het gelezen en inderdaad erg lief van Ellie.
    Je kaart is weer prachtig, die ijssterrenmal komt zo mooi uit ook samen met de andere mallen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest