donderdag 31 oktober 2013

65+ Rozen

Goedendag allemaal, allereerst wil ik Dora welkom heten op mijn blog. Leuk hoor weer een volger erbij, ik hoop dat je misschien wat inspiratie en veel plezier zult vinden op mijn blog. Deze kaart heb ik gemaakt voor een kennis die volgende week 65 word. Witte basiskaart, daarop rood vierkant, en daarop Brabants bont vierkant, dit is gemaakt door een laag van een servet te bedekken met plasticfolie, wit papier en daarop bakpapier, en dit verhitten met het strijkijzer. De rozen zijn een sticker op wit papier, en ingekleurd met aquamarkers. Uit geknipt, op een wit malletje van Nellie Snellen geplakt. De swirl is van Cheery Lynn, het label van Spellbinders, hartjes van Lyn en Lene. De randen zijn van een Martha Steward pons waar ik een kantje op heb geplakt. Een witte roos opgefleurd met takjes van de Floral pons. 65 op het label met stickertjes. En ten slotte wat plakparels.

Lieve knutselgroetjes Wilma





19 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    'Leuke, vrolijke kaart, ik vind het papier en bloemen heel mooi combineren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frutsel vriendin,
    Deze heb je toch ook weer prachtig gemaakt,en gezellig die frisse kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, heel vrolijk. Mooie bloem ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, Wilma. Heel mooi de kleuren en prachtige bloemen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, vrolijke kaart met dat rood en die mooie bloemen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Wilma. Mooie kleuren, de ontvanger gaat er zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, Wilma.
    Mooie rand en swirl.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    ik ben helemaal weg van die rozen, wat heb je dat mooi ingekleurd!
    Prachtige kaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Wilma, hij is supermooi, een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw baksel van servet, wit papier en bakpapier en strijkijzer ga ik zeker uitproberen, dit klinkt heel gaaf! Net zoals je kaartje ook geworden is....een bjoetie!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Super mooie kaart en je hebt leuke technieken gebruikt, van alles wat en het resultaat is prachtig!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaarten maak je! Ik ben je nieuwe volger, kwam via mijn moedersblog waar je een kadootje kreeg toen je haar 50ste volgers was geworden op jou blog.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/ (Misschien vind je het leuk om met mijn verjaardagschallenge mee te doen, zie bovenste berichtje op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest