donderdag 10 oktober 2013

De vlindertuin

Hallo allemaal. Dank je wel voor de positieve reacties op mijn vorige kaart. Fijn dat jullie hem vrolijk bont maar toch mooi vonden. Vandaag heb ik toch een kaart gemaakt in ongeveer de zelfde stijl want ik dacht “dit kan beter”. Ik heb wel andere mallen gebruikt op de kaart.
Alle vlinders, vlinderranden en het standaardje zijn van Joy. De hoeken en het groene vierkant zijn van MD. Het gele en groene designpapier is Eline’s baby van MD. De kaart is wit cardstock. Alle witte malletjes die verder in de kaart verwerkt zijn is wit linnen karton. De geemboste figuurtjes en het groene vierkant is bewerkt met stempelinkt. Verder heb ik roze, groene en witte plakparels gebruikt als afwerking.  Zelf ben ik over deze kaart meer tevreden dan over hartendiefjes.
Tot ziens maar weer.

Lieve knutselgroeten van Wilma




9 opmerkingen:

  1. O deze is ook leuk zeg, de vlindermal komt zo mooi tot zijn recht en past mooi bij de andere mal, leuk!
    Liefs Hanny
    Http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, erg mooie mallen gebruikt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel veel vlinders Wilma ! En wat ben je actief zeg, alweer een kaart, mooi gedaan hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja deze is net iets mooier inderdaad.
    Leuk al die verschillende mallen.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige vlinderkaart heb je gemaakt zo leuk met die verschillende mallen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat jij de vierkante vlindermal hebt. Leuke kaart heb je er mee gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi knutselvriendin,

    Wat heb jij de vaart erin,had je nog niet alles ingepakt?
    Maar hij is prachtig geworden hoor,en iets zachtere kleuren is toch mooier.
    Prettig weekend.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest