vrijdag 11 oktober 2013

Devotie

Hallo knutselmeiden, vandaag een kerstkaart naar een idee van Marjan v d Wiel. Ik heb zalmkleur linnen karton gebruikt als basiskaart en designpapier uit de vintage blokjes van Action. De klok en stempel zijn crème linnen restjes. Ik heb de cirkels in het midden van de voorkant met een passer getekend en uitgeknipt. De binnenkant kaart ook met designpapier beplakt en van de klok de binnencirkel uitgeknipt. Het plaatje van MD erachter geplakt, en aan de binnenzijde van de kaart geplakt. Een strook van 8x13.5cm gerild op 1-4-7 cm dalvouw bergvouw dalvouw en dit tussen voor en achterkant geplakt. Afgewerkt met een strik met bedel en zeeuwse knop. Een rond stempellabel. Witte takjes van (ik dacht) Olba, groene takjes van Cheery Lynn, gele knopjestakjes, groene sprietjes en tekststempel van Action. Bloementoef van Magnolia. Zilveren bedel en sterretjes van Gerda’s Hobbyshop.

 Knutselgroetjes van Wilma
 




 
 

 

18 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje Wilma, mooie kleuren en details.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een MOOI kerstkaartje is dit Wilma in een hele "WARME" kleur.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma, met een echte _Marjan_ strik..fijn weekend liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en helemaal leuk dat je mijn volger bent geworden.
    Jij hebt een prachtige tentkaart gemaakt mooi met al de bloemen erop.
    Jij hebt er ook weer een volger bij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Het is een Bjoetie van een kerstkaart, hele mooie kleuren en een mooi model!! en een prachtige strik.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma wat is ie mooiiii prachtige bloemen toef heb je gemaakt zit zelf altijd te tobben daar mee klasse hoor.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!!En wat een mooie kleuren Super!!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je brengt mij weer op ideeen. heb ook ooit zo'n kaart gemaakt. Ziet er leuk uit. Ga ik ook weer eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super uit Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma, de kleuren zijn ook erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooi gemaakt, zo prachtig met die bloemen er op en wat heb je een mooie tekststempel gebruikt.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je mij bent gaan volgen En hier ben ik dan ook bij jou. je maakt hele mooie dingen....heb even het een en ander bewonderd. Misschien vindt je het ook leuk om eens bij mijn vintage-challengeblog te gaan kijken....je bent van harte welkom op http://wlvc.blogspot.nl/ . Fijn weekend, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Hij is super gaaf deze kaart,mooie kleuren en mooie bloemen.
    De takjes zijn inderdaad van olba.De tekst is ook mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Geweldig mooi! prachtige kleurtjes..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me af wie mijn nieuwe volgster zou zijn en dus kom ik even "buurten" En zoals jij mij complimenten geeft wil ik ze graag teruggeven want jij maakt ook prachtige kaarten hoor!! Dit is ook erg mooi en leuk dat je even deze tip mee geeft met maten! Hoef ik het zelf niet uit te vleugelen.....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je mijn blog gaat volgen Wilma. Ik heb hier ook even rondgekeken en je maakt prachtige kaarten hoor. Ik ben volger 36 geworden.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest