maandag 28 oktober 2013

Diepzee

Hallo lieve knutseldames, graag wil ik mijn nieuwe volgers Hannie en Martha van harte welkom heten. Ik hoop dat we nog veel van elkaars knutselwerk kunnen genieten en wellicht ook weer nieuwe ideetjes op doen.
Dan nu mijn kaart, door het slechte weer gisteren en vandaag, ben ik maar weer lekker aan ’t knutselen gegaan. Lette ik tenminste niet zo op die harde wind, want wat een storm hebben we weer zeg. Ik heb stickertjes met Aquamarkers ingekleurd. Een grote tak zeegras getekend en met Derwent potlood gekleurd, en uitgeknipt. Daarna bewerkt met Gesso. Dan van scrappapier K & Company en the Coral Couture Cardstock Stack mallen gestanst. Bewerkt met stempelinkt. Patroonmallen van MD, bloem van Crealies, takje van Joy en Spinnetjes van MB. Alles met foamtape vastgeplakt om diepte te krijgen, op wit karton en daar omheen geknipt. Bloem takje en hartjeslabel ook bewerkt met Gesso. Een grote lichtblauwe strik met daarop een klein wit fluwelen strikje, een grote Zeeuwse knop siert de strik. In de bloem een grote parel, en aan de linkerkant een stukje lichtblauw kant met gestikte bloemetjes en pareltjes. Tot ziens dames

Groetjes Wilma
 
 
 



 
 

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Hij is weer prachtig,en wat een mooie kleur dat zeegroen
    het is net een aquarium,Prachtig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh prachtig Wilma zo mooi de kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt bij dit kaartje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wilma, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige kaart Wilma. Je kan er blijven naar kijken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Wilma, leuk idee een vissenkom.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma.
    Wat knap om zo'n diepzee tafereel te maken, het ziet er zó echt uit, supermooi gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar dan ook echt ergens diep in zee, wat een schitterende creatie.........super gedaan Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met die visjes! leuk idee van je.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Wilma. Ik vind het net een schilderij.
    Prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Wilma ik sta weer paf, wat een schitterende kaart, het is echt diep in de zee....wat heb je een prachtige details gebruikt! heel mooi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kaartje, Wilma.
    Hele mooie details.

    Het bakkertje hieronder is ook geweldig.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat heb je dat mooi gemaakt zeg
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. Zoveel mooie details er ook op.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart ,leuke techniek en mooie details,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Wilma. Echt mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog ik ben even komen gluren op jou blog en wat een mooie kaarten staan er op deze vind ik ook heel mooi ik ga je ook volgen tot ziens maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje Wilma, heel mooi die ingekleurde visjes....leuke kleurtjes ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest