donderdag 17 oktober 2013

Dolfijnen

Lieve groetjes allemaal, Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers, Irene, Anja, Sjanie en Angelique welkom heten. Ik hoop dat we nog veel moois bij elkaar mogen bekijken, en nieuwe inspiratie opdoen bij elkaar.
Dan nu mijn kaart, een easelkaart. Ze is helemaal in een wit blauw tint geworden. Het plaatje van de dolfijnen heb ik al jaren, en ik weet niet meer waar het vandaan komt, sorry. Ik heb de grote ronde mal van MD als basiskaart, de roosjes zijn hier ook van. De hartjes cirkels zijn van Lyn en Lene, de blauwe golfrandjes van Leabilities. De grote tak van MB, de vlinder en kleine witte takjes van Olba, en de donker blauwe blaadjes zijn van een Floral pons. Ik heb onderdeeltjes met stempelinkt en met Gesso bewerkt. In de roosjes witte plakparels. En verder heb ik nog licht en donker grijze plakparels gebruikt, en we hebben er weer eentje, hi hi.

Tot knutsels maar weer, Wilma


17 opmerkingen:

  1. wow wat een super mooie kaart in mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwwww Wilma
    wat een geweldig mooi kaartje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Wilma, mooie mallen gebruikt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma dat is ook weer een mooi kaartje.
    De dolfijntjes herken ik ook van lang geleden, ik heb ze niet meer.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend mooi kaartje
    leuk hoor in die blauw/witte kleur
    ja echt suuuuper gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Prachtige easelkaart zeg leuk plaatje met dolfijnen wat maakt het uit als je een oud plaatje gebruikt. Je hebt er toch mooi een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. .. en al weer zo'n prachtige creatie Wilma, echt supermooi gedaan, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    je hebt de smaak te pakken met de Gesso, hihi. Je kaart is prachtig, en wat goed dat je dit "oudjes" nog hebt gebruikt, dan zien wij weer een schitterende kaart.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje is het geworden. Ook het plaatje is erg schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt. Past allemaal perfect bij elkaar. De kleuren, details. Gaaf hoor.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie easelkaart Wil,mooie mallen heb je gebruikt...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt vind de mallen helemaal super en het gehele geheel is echt helemaal top,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige, blauwe dolfijnenkaart, leuk ook hoe je de golfjes hebt gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie easelkaart is dit geworden.
    Leuke mallen, lief plaatje en allerlei toffe details. Dit vormt een geweldig mooi geheel.
    Top gedaan Wil.
    Ik schaam me dat ik nog niet bij je volgertjes stond.
    Bij deze maar snel gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje, Wilma.
    Mooi zo in blauwtinten met de dolfijnen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Mooie easelkaart,leuk met die dolfijnen en erg mooie kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest