zondag 20 oktober 2013

Een jongen of een meisje?

Hallo lieve knutselvriendinnen, Ik heb het maar druk, druk, druk. Vandaag had ik mijn hobbymarktje en ik moest natuurlijk alles uitzoeken en klaarzetten,en daar word ik altijd  een beetje peu neveu van. De zaken liepen goed, mag niet klagen. Ik heb gisteravond toch nog tijd gehad om twee kaartjes te maken. Mijn neefje verwacht zijn eerste kindje zo rond eind oktober  begin november.
Ik weet niet wat het word, dus heb ik maar een jongens en een meisjes kaart gemaakt. Deze keer heb ik ook wel veel aandacht besteed aan het label, want de kaart komt ten slotte van tante Wilma en die maakt prachtige kaartjes. Op het roze label een swirl van MB en een takjevan Cheery Lynn bloemetje erop, een strikje met koordje, zeeuws knopje, stickerletters en plakpareltjes. Het roze label hetzelfde, alleen zit daar een swirl van MD op. De kaarten natuurlijk in roze en blauw.
Het meisjes plaatje komt van Studio Light en het jongens van Action. Bij allebei de kaarten zijn de malletjes van MD en Joy. Beide hebben nog een stempel labeltje van Spellbinders. Alles is bewerkt met stempelinkt. Nog wat plakparels, en het kindje mag geboren worden.

Lieve knutselgroetjes, Wilma


 


                           En hier is dan mijn hobbykraam



 
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een dotten van kaarten Tante Wilma!!
    Je kraam ziet er ook al zo leuk uit, fijn dat je een goede dag hebt gedraaid maar dat kan bijna niet missen met al dat moois!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaartjes Wilma, mooie bloemen en de zeeuwse knoopjes zijn ook leuk.
    Je hobbykraam ziet er leuk en gezellig uit.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien je babykaarten er allebei prachtig uit. Tante Wilma heeft haar best weer eens gedaan!
    Gezellige kraam en wat fijn dat het goed gelopen heeft vandaag.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt! Ook de kraam ziet er erg gezellig uit en wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super leuk uit op de kraam! en je babykaartjes zijn ook al zo leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een professioneel uitziende kraam en als er allemaal van die mooie creaties instaan zoals deze kaarten dan snap ik dat de verkoop goed ging Wil....je bent er maar druk mee...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kraam zag er weer prachtig uit,en lekker dat je ook nog wat klandizie heb gehad.Je kaartjes zijn ook weer super mooi met die labels erbij.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke babykaartjes, die stansen doen het altijd leuk. En je hobbykraam ziet er gezellig uit!
    Ik heb helaas weinig tijd om te scrappen, dus ik kan alleen af en toe wat plaatsen.
    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Wilma,wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Je hebt een mooie hobby kraam.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie en lieve kaartjes heb je gemaakt Wilma, ik vind ze super en wat een gezellig kraam had je, fijn dat het goed liep, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Wouw, wat een prachtige baby kaartjes, allebei zijn ze even mooi!!
    En dan je knutselkraam, dat ziet er schitterend uit allemaal en wat heb je veel mee genomen! Hopelijk goede klandizie vandaag!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes!
    De labeltjes zijn ook leuk gemaakt.
    Je kraam is behoorlijk gevuld!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je had een fantastisch mooie kraam en ik zal zeker meer bij je kopen. Groetjes Lisenka ( Le Dique)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lisenka, wat leuk dat je ook een reactie op mijn blog hebt geplaatst. Fijn dat je wat spulletjes bij me wilt kopen. liefs Wilma

      Verwijderen
  14. Een prachtige kraam Wilma en hele leuke kaartjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie Baby kaarten.
    Echt schitterend gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Wilma.Ik heb met bewondering naar je kraam zitten kijken zoveel mooie creaties fijn dat de verkoop goed loopt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartjes heb je gemaakt, Wilma.
    Kraam ziet er ook leuk uit, fijn dat je zoveel hebt kunnen verkopen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaarten, keuze genoeg bij kraampje, ziet er goed uit!!!
    Succes!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest