vrijdag 4 oktober 2013

Fotolijstje voor kerst


Hallo lieve freubelaars,
Eerst wil ik Sabine van harte welkom heten op mijn blog, ik hoop dat je nog veel kijkplezier zult beleven. 
Nu weer eens wat anders. Ik liep afgelopen week bij Xenos binnen en daar zag ik leuke kleine mini fotolijstjes, en die brachten me op het idee om ze op mijn kaarten te verwerken. Ze zaten in 3 soorten op een kaart. Ovaal rechthoek en hartjes. Ik natuurlijk aan de freubel. Eerst aan de achterkant het standaardje en het houdertje waar deze in zat verwijderd. Een klein plaatje uitgezocht van Studio Light en op maat geknipt, en erin gedaan. Wit cardstock onderkaart, roze rood patroonkarton en 4 witte hoeken van MD gestanst. Het witte binnenpatroon is wat van de hoeken overbleef. Met licht en donkergroen 2 soorten takjes van Joy. Label van Spellbinder met een haaklabel op lichtgroen papier geplakt. Roosjes gemaakt van een Floral embossing pons in rood roze en wit. De randjes hiervan met rood en l. groene stempelinkt bewerkt. Een witte strik met Zeeuws knopje een bronskleurige ster, rode en zilveren plakparels en we hebben weer een kerstkaart klaar, hi hi.

Lieve friemel groetjes Wilma.
 

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Wilma, ik ga binnenkort ook maar eens langs bij Xenos..
    Mooie kaart.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat heb je, je mallen weer heel mooi gebruikt, gaaf effect hoor! Je kaartje is weer super!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Hij is weer super de super,echt heel mooi met die mallen en dat fotootje,je gaat als een speer.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit toch mooi gemaakt, ziet er heel leuk uit.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje!
    Grappig die kleine lijstjes.
    Tijd niet bij Xenos geweest!
    'k Ga daar binnenkort weer eens rondsnuffelen.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Dat ziet er leuk uit, mooi zijn de kleine lijstjes en je hebt er een prachtige kaart om heen gebouwd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest