dinsdag 8 oktober 2013

Hartediefjes

Hallo lieve kijkbuis ehh beeldschermkijkers, Ik heb nog een kaart gemaakt met een mini fotolijstje. Hiervoor ben ik in mijn restjesbak gedoken, vandaar dat het zo’n bonte kaart is geworden, en ik de kleurcombinaties bij nader inzien NIET Super geweldig vind. Ook vind ik hem eigenlijk te druk, maar wilde hem jullie toch niet onthouden. Randen, vlinderranden, vlinders en label  van Joy. Takjes, roze hartje en blauwe rond mal van MD. Wit/ziver hart van Nellie Snellen. Hier en daar wat houten vlinders en hartjes. Een strikje en lintje aan de label een bloementoef en ten slotte wat plakpareltjes. Ik ga deze kaart nog eens maken, maar dan met minder kleur variaties en iets minder druk.

Tot ziens maar weer. Liefs Wilma

 
 

7 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een heel vrolijk kaartje de ontvanger zal hier wel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Wilma, inderdaad wat bont maar wel heel leuk, jonge meiden vinden dat bonte vaak helemaal leuk dus die doe je er wel een plezier mee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat een uitbundige vrolijke kaart heb je gemaakt, leuk hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Weer eens een reactie van mij ik vind je kaart leuk hoor al vind je hem zelf te bont. Het is eens wat anders en heeft ook wel wat lekker vrolijk. Ik zag dat ik wat creaties van je gemist had ik had even wat minder tijd en heb ze nu als nog even bekeken. Je bent weer lekker aan het freubelen geweest en hebt weer leuke dingen gemaakt.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    En toch heeft je kaart op de 1 of andere manier wel weer wat, wel heel veel kleurtjes bij elkaar waardoor het wat bont oogt maar ook weer heel vrolijk. Misschien had je wat Gesso op de vlinderranden kunnen doen, zodat de kleuren wat zachter worden als jij vind dat het te bont is. Maar ik vind het super dat je me restjes bak deze mooie kaart hebt gemaakt.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Wel een eyecatcher hoor met die kleuren,maar toch wel mooi.
    spullen gaan op de post naar je huis.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is misschien wel wat aan de bonte kant maar het is wel een prachtige blikvanger, mooie bonte kleuren en leuke mallen.....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest