dinsdag 1 oktober 2013

IJspret

Hallo lieve kijkers, bloggers en volgers. Vandaag heb ik een superleuke dag gehad. Onze buurtjes op de camping kregen vandaag hun bijna 8 weken oude pup mee naar huis, eerst kwamen ze even naar de camping om hun nieuwe aanwinst te laten bewonderen, een mooie bruine labrador pup. Er moest natuurlijk kennisgemaakt geaaid en geknuffeld worden. Het is zo’n mooi beestje, ik was meteen verliefd op haar. En vrijdag mag ik al op haar passen. KEI GAAF!!! Tussen de bedrijven door natuurlijk ook nog een kaart gemaakt.
Deze keert weer een kerstkaart met de hoofdkleur zacht geel. De vorm van de kaart is ontstaan door een mal die ik heb van boekenvoordeel, maar ik vond deze te klein. Daarom heb ik de mal wat groter getekend en met de hand uit geknipt in drie verschillende maten, de gele basiskaart het groen/gele gebloemde en het rustigere crème/zandkleur designpapier. Het plaatje en label zijn gestanst, en de gele kaders eronder ook weer met de hand getekend en geknipt. Al de gele patronen zijn met bruine stempelinkt bewerkt. Ook het klokje van MD en het witte label. Het witte takje is ook van MD. Aan de binnenkant heb ik in de dubbele vouw een wit lintje geplakt. Dit ook aan de buitenrand links met daarnaast een wit kantje. Hierop in het midden het klokje geplakt. Afgewerkt met een dubbele witte strik vastgezet met een witte brad, een bloementoef en plakparels.

Groetjes Wima








12 opmerkingen:

  1. Hallo Wil
    Leuk dat je even op min blog bent wezen kijken en dat je
    volger bent geworden
    En bedankt voor je compliment
    Jou blog ziet er ook prachtig uit en ben ook volger bij jou geworden
    Alleen zie ik mijn foto twee maal staan Heb ik iets verkeerd gedaan??

    Groetjes Gerda
    Jou b

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerda, Super dat je ook volger bij mij bent geworden. Je bericht en foto is maar een keer doorgekomen hoor. Grotjes Wilma

      Verwijderen
  2. Hoi Knutsel vriendin,
    Deze is toch ook weer schitterend,en je heb een mooi kantje gebruikt.
    Succes hé ,en denk je wel om je zelf!

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,wat heb je dit mooi gemaakt! Dit is toch gewoon een klein cadeautje als je dat op je deurmat vindt? Complimentjes en veel plezier op je "oppasdag",lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Je bent een echte creabea hoor, dit is ook weer zo mooi gedaan!
    Prachtige details en IJspret zal nog wel even duren, hihi.
    En wat gaaf een chocolade bruine labrador pup, kijk maar uit dat ie niet gaat plassen bij je, hihi. We hebben er zelf ook 1 en het is zo leukle hond!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma wat een prachtig kaart, mooi knutselwerk en mooie kleurencombi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Ik dacht ga ook eens even bij jou kijken. Leuk hoor zo iemand te vinden die ook nieuw is in blogland. Superleuk he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Wilma, mooie kleuren.
    Leuk dat je buren een pup hebben kan je ook een beetje meegenieten.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma,
    Prachtige kaartjes maak je, ook heel veel vintage!
    Vind het prachtig,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zoals je dit gemaakt hebt en ook altijd fijn met uitleg erbij. De kleuren zijn prachtig, het komt warm over en zo leuk met die mooie strik.
    OO een puppy, wat zijn ze koddig als ze zo klein zijn he, van die lekkere dikke pootjes en zo onbeholpen, je gaat een leuke vrijdag tegemoet, veel plezier.
    Lieve groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest