dinsdag 15 oktober 2013

Lelietjes der Dalen

Hallo allemaal. Eerst wil ik Anita Meijer van harte welkom heten. Ik hoop dat je me nog vaak komt bezoeken en veel plezier aan mijn blog zult beleven. Nu dan weer een creatie van mezelf. Het is een easelkaart geworden. Het patroon hiervan en ook van het hart is eigen ontwerp, en ik had er echt zin in, hi hi. Omdat ik sinds augustus j.l. pas een blog heb, en daarvoor ook nooit op andere blogs keek, (want ik ben nou eenmaal geen held op de computer) zag ik de laatste 2 maanden heel wat materiaal voorbij komen waarvan ik het bestaan niet kende. Zo ook gesso. Ik had eens een keer randen van bloemen bewerkt met wat ik dacht “Gesso”, maar dat bleek een vloeibare houtplamuur te zijn. Ging ook goed maar bleef niet zo mooi wit. Dus ik op zoek naar Gesso wat dus primer bleek te zijn. En ik heb het gevonden. Toen heb ik het patroonkarton van de kaart en het hart bewerkt met Gesso, en ik moet heel eerlijk toegeven, het geeft een heel mooi effect. De bloem en de vlinder dus ook maar bewerkt met dit goedje. Voor de kaart heb ik parelmoer wit linnen karton gebruikt. Het patroonkarton komt beide uit een grote blok van Action.
Het gestempelde label is van Spellbinders. De witte swirls van Cheery lynn. Vlinder en groene takjes van Joy. De bloemen zijn van Crealies waarvan ik er voor elke bloem 3x3 opeenvolgende grootte in een bloem verwerkt heb, een voor een verfrommelt en op elkaar geplakt. Onder op de kaart nog MD swirls van wit glitterfoam, en kleine klimophoekjes geplakt. Het plaatje is van een scrapvel van Pion, waar ik lila bloemetjeskant omheen geplakt heb. Onder op het staande gedeelte zitten nog 2 stukjes van een Joyrand. Tenslotte nog afgewerkt met roze en lila plakpareltjes. Het is een beetje een drukke kaart geworden maar ik ben er best tevreden mee, en ik hoop de kijkers ook.

Lieve frutsel groetjes van Wilma

 

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma, mooie kleuren en inderdaad door bij andere Blogs te kijken krijg je veel iedeeen die je dan weer kan combineren met je eigen iedeeen.
    Ik hen van de week ook Gesso gekocht maar ik moet het nog uitproberen, ben benieuwd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Nou hij is weer prachtig hoor,wel druk maar dat mag af en toe best welAlles al weer uit gepakt?

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je easelkaart is PRACHTIG Wilma en die Crealies-bloemen kon ik niet over het hoofd zien ☺☺☺.....SUPER.
    En wat is het LEUK om iets nieuws te proberen.....toch?
    Liefs andere Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje zeg en die bloemen zijn ook echt schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wouw, wouw wat laat je ons weer wat moois zien, prachtige bloemen en schitterende easelkaart...complimenten hoor en je gesso effect is prachtig!!!!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje weer Wilma TOPPIE hoor.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, wat een beauty van een easelkaart! Het is mijn favoriet om te maken maar zo mooi heb ik ze nog niet kunnen maken, echt schitterend gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma.
    Wat een prachtige easelcard heb je gemaakt, een prachtig model, heel vol en heel erg mooi, zo veel te zien, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,

    Wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt en volger bent geworden, dank je wel. Je ziet het, ik breng direct een tegenbezoekje en zie een prachtige easelcard die idd vol zit maar beslist niet te druk is!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilms,
    Wat een leuke kaarten. Prachtig gemaakt.
    Ik heb je even op je blog gesnuffeld. Prachtige creaties heb ik voorbij zien komen.
    Leuk dat je mijn blog ook gevonden heb en volger bent geworden.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart ziet er weer super uit Wilma. Prachtig gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma, supermooie kaart heb je gefreubeld, heb ook gesso aangeschaft en zal dit ook eens gaan uitproberen.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilam,
    Prachtig gemaakt. Hele mooie kleuren en leuk model!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gemaakt, een beetje dromerig, erg mooi, je hebt er veel tijd in gestoken maar het resultaat is er naar hoor.
    Gesso is zulk fijn spul om mee te werken, ben er vandaag toevallig ook nog mee bezig geweest. Je zult het wellicht weten maar bij de Action is hij lekker goedkoop;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooo wat is ie mooi geworden!!!! Zo zacht die kleurtjes en zo romantisch....heel veel te zien en te genieten. Prachtig. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig Wilma zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige creatie Wilma. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en ook volger geworden bent.
    Ben ook bij jou gaan kijken en jij maakt ook hele mooie dingen.
    Ik ga je dan ook volgen en hopelijk doen we veel inspiratie bij elkaar op.
    Je kaartje is prachtig, heel veel op te zien.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een gezellige reactie achter gelaten op mijn blog :-)
    Dank je wel!
    Ik zag dat ook jij gezellige kaarten maakt, helemaal Toppie hoor!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart.
    Ik vind hem heel mooi gemaakt.
    De kleuren vind ik ook zo mooi.

    Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een schitterende kaart Wilma, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een supermooie kaart met heel veel leuke accentjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest