vrijdag 18 oktober 2013

Pretty Lady

Hallo knutseldinnetjes, Als eerste wil ik mijn laatst nieuwe fans Corrie en Carla welkom heten. Wel leuk hoor al die nieuwe volgers, ik krijg steeds meer leuke reacties, en ook steeds meer nieuwe schitterende ideeën. En iedereen wil ik hier nog eens extra voor bedanken. Nu dan mijn laatste kaart, deze is zacht van kleur in een lila hoofdkleur. De stempel is van Joy “Lizzy Lady”, die ik met mijn Derwentjes ingekleurd heb, ( ja ja , ik ben weer thuis van de camping en kan weer over al mijn spulletjes beschikken, hi hi ). Heb lila karton als basiskaart. Het gebroken wit met kleine Lila bloemetjes papier is van Country Special: for someone special, het lila met wit bolletje is van Docrafts: Hawthorn & Bramble. Het kant is van Action, waar ik een lintje met een strikje op gemaakt heb. De ovale mal en het labeltje is van Spellbinders. Een bloementoef met heel veel materiaal van heel veel verschillende merken en winkels waar ik jullie niet mee lastig ga vallen. Een en ander bewerkt met Stempelinkt, en als laatste de plakparels.
Tot volgende keer maar weer.

Lieve groetjes,  Wilma Frutsel


13 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje Wilma, mooi in die lila kleurtjes en het afdrukje ook prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Wilma, schitterende kleurtjes en een heel mooi ingekleurd stempeltje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is echt een pretty lady die staat te pronken op je mooie lila kaartje Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en zo lief Wilma!! Wat een snoes van een kaart! Door alle omstandigheden heb ik gisteren je fantastische easelkaart ook nog gemist! Meis, wat een beauty, de kleuren, de afwerking en het gebruik van al die bijzondere mallen!! En natuurlijk wil ik je ook graag bedanken voor de lieve berichtjes die je bij me hebt achter gelaten!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt,
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige kaart met je "Pretty Lady" erop helemaal super, en zulke mooie details.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Super zeg..wat een mooie kaart, erg lief het stempeltje, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma

    heerlijk om weer al je spulletjes om je heen te hebben, je hebt in ieder geval weer een hele mooie en ook wel vrolijke kaart gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Deze is ook weer prachtig,en zo mooi ingekleurd.
    Wij hebben ook alles winter klaar en de spullen van de camping thuis.
    Maar doe jij wel rustig aan en denk een beetje om je zelf,wil je graag in april weer op de camping zien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, Wilma. Leuke stempel en prachtige details heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest