woensdag 30 oktober 2013

Schemerlichtjes

Hallo dames, eerst wil ik Astrid en Maartje van harte welkom heten op mijn blog, heel fijn dat jullie volger zijn geworden dames, kunnen we fijn nieuwe inspiratie bij elkaar op doen. Het is altijd leuk als je weer nieuwe volgers krijgt.
Dan nu mijn pronkstukje waar ik zelf mee in mijn nopjes ben. Ik had al een keer zo iets gezien bij Tineke. Het ronde houten plankje heb ik deppend geverfd met Gesso, daarna met Versamark een beetje met een badstof doekje gedept, wat Embossingpoeder ( Seafoam white en Holographic ) er op gestrooid voor een winters tintje, en met de heattool gedroogd, daarna een lichtbruin kantje langs de rand gelijmd. Malletjes gemaakt voor de kandelaartjes, zijn doosjes in 3 maten, waar ik bovenin een ronde uitsparing heb gemaakt waar precies theelichtjes in passen. Daarna uitgeknipt en bewerkt met bruine stempelinkt. In elkaar gelijmd en boven op, rond de uitsparing voor de theelichtjes kraaltjeskoord gelijmd. Drie stroken geknipt en op de kandelaartjes geplakt. Daar boven en onder een heel smal kantje geplakt met dubbelzijdige tape, en alle 3 op het houten plateau gelijmd. Van filterzakjes bloemen ( Crealies ) uitgestanst en bewerkt met bruine stempelinkt. Wat takjes van MD. Alles rondom  de kandelaars op de cirkel gelijmd en toen voorzichtig bewerkt met Gesso. Ten slotte nog wat besjes er op gelijmd. Voor het oog op een groot glazen kaars plateau gezet. Theelichtjes er in gedaan en branden maar. Laat de lange avonden maar komen.

Knutselgroetjes Wilma
 
 


met deze creatie wil ik graag meedoen bij:
 
 

 
 

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat gemaakt.Prachtig!
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Dat ziet er prachtig uit, leuke gecombineerd op de schaal, heel erg mooi...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Een schitterende creatie, en wat staat het gezellig zo!!! Ik vind het helemaal weer geweldig!!! ik wens je een lange avond toe, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma wat een prachtig freubelwerk, staat heel gezellig met de kaarsjes aan nu het al op tijd donker is.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je SUPERrrrrrrrrrr gedaan Wilma wat zal dat prachtig staan op tafel.....echt heeeeeeeeeeel gezellig.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma en zo super sfeervol, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig zweertje weer,laat de lange avonden maar komen wat heb je dit weer prachtig gemaakt Wilma.

    Knutselgroetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Wilma een pronkstuk op tafel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi,hoi,
    wat leuk dat je volger bent geworden, kom ik ook even kijken op je blog.
    tjee...jij maakt ook schitterende dingen. wow.
    variatie genoeg op je blog.
    dit is ook erg leuk!
    veel succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma,
    mooi gemaakt zeg!
    Heel sfeervol en decoratief!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk gedaan, het ziet er weer schitterend uit! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Wat een ontzettend leuk sfeersetje heb je gemaakt. Hier zuk je nog veel plezier van hebben nu het weer vroeg donker is en met de feestdagen in het vooruitzicht. Super leuk gedaan.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Wilma,

    Deze zijn super leuk!! Wat heb je die lichtjes mooi gemaakt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er super gaaf uit, Wilma.
    Gezellig de kaarsjes aan in deze tijd van het jaar.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat mooi gemaakt Wilma.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Ik had je al laten weten dat ik je sfeersetje super vond maar nu kom ik je namens Freubelhonk nog even bedanken voor het meedoen erg mooi setje.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie echt een topper.
    Bedankt voor je inzending bij het Freubelhonk.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend mooi gemaakt en staat heel leuk zo op een schaal.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij het Freubelhonk.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest