dinsdag 22 oktober 2013

Snelle kerstkaarten

Hallo lieve bloggers en knutselaars. Hier even een snel berichtje van mij. Aan gezien ik heel veel kerstkaarten heb verkocht afgelopen zondag, was ik genoodzaakt om nog kerstkaarten bij te maken voor mezelf. Met wat houten kerstornamentjes kerstkarton uit voorraad, glittersteentjes en stickertjes, heb ik een serie snelle kaarten gemaakt. Deze zijn bedoeld voor mensen die ze na de kerst weggooien, ja helaas pindakaas ik weet het, ze zijn er nog en beseffen niet hoeveel tijd en moeite je in zo’n kaart steekt. Toch ziet de serie er best leuk uit, heb er toch nog wat uurtjes ingestoken.

Knutselgroet Wilma

 
 

19 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaartjes!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou die zien er echt schitterend uit
    het mogen dan snelle kerstkaarten zijn ze zijn er niet minder mooi om
    ik vind ze helemaal geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi knutselaar, ze zijn hard stikke mooi,het is nog zonde om ze naar mensen te sturen die ze weggooien.Ik vind ze schitterend.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    ze zijn erg leuk geworden, mijn weg-gooiers krijgen een gekochte kaart, zou ik ook doen als ik jou was, jammer van je werk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie kerstkaartjes Wilma, en ja ik stuur alleen een zelfgemaakte kaart naar mensen die het erg leuk vinden om er eentje te krijgen. Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Toch leuke kerstkaarten al heb je er wat minder tijd aan besteed en je hebt groot gelijk als ze toch weg gegooid worden kan het wel wat minder. Kun je beter je tijd gebruiken voor iemand die het wel wardeert.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een vrolijke serie Kerstkaartjes laat je ons hier zien SUPERrrrrleuk
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaartjes Wilma, ik stuur alleen naar familie en goede vrienden een eigengemaakte kaart want die waarderen dat tenminste....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We noemen ze altijd "snelle kaartjes" maar ook al zitten er geen stansjes, frutsels en ingekleurde stempels op...zo snel zijn ze echt niet klaar zoals je ook al schrijft en weet je wat...ik vind ze helemaal super leuk!!! Ik stuur iedereen een zelfgemaakt maar vraag me ook wel eens af hoe lang ik daar nog mee door ga want helaas hoor je zelden wat ze er van vinden.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaarten, Wilma.
    En het gepimpte hart met de foto van je kleinzoon. Super gaaf is ie geworden. Wat een leuk jochie.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Wilma, ik vind ze heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "wat uurtjes" Wilma en dan 12 kerstkaartjes maken. Dat noem ik inderdaad snel. Ik heb de foto vergroot en ik vind ze heel erg MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Ik vind deze snelle kaartjes heel erg leuk geworden.
    En voor de mensen die het niet waarderen koop ik gewoon kaartjes.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma,als dit snelle kaartjes zijn! Ik vind ze schitterend ik moet er ook niet aandenken dat de mensen de kaarten gewoon weggooien na de kerst,al dat werk dat we er in stoppen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie kerstkaarten Wilma!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hartstikke leuke kaartjes, maar volgens mij ben je met jouw snelle kaartjes ook nog wel een tijdje bezig? Ziet er super uit Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zonde om zo'n mooie kerstkaart weg te gooien. Ik doe al heel lang niet meer naar iedereen zo'n mooie kaart Wilma, van wie ik weet die het waardeert stuur ik een zelfgemaakte en anders gewoon een leuke fabriekskaart! Ik noem dit ook geen snelle kaarten hoor....hier zit veel werk in!! Maar met een supergaaf resultaat! Prachtige kaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaar dat ik alleen mijn bloggers een zelfgemaakte kaart stuur en een paar anderen ernaast, de rest krijgt kant en klaar, want daar ga ik m'n tijd niet meer aan verdoen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest