woensdag 23 oktober 2013

Spooky

Hallo dames. Ik zag de laatste dagen op de blogs nogal wat Halloween kaarten voorbij komen, wat me heeft doen besluiten om er zelf ook maar een te maken, hi hi. Aangezien ik niet echt materiaal heb voor dergelijke kaarten ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Zwarte basiskaart A4 dubbelgevouwen. Daarop designpapier van MD. Nog twee stukjes hierop van MD en (ik dacht) Crealies. Onder op de rand heb ik een sierrand van een sprookjes patroonkarton uitgeknipt en opgeplakt. De stempel is geen heksje, maar dat heb ik er van gemaakt door een heksenhoedje te knippen voor haar. Ingekleurd met Derwent potlood. Huisje, pompoenen (opgebold met grove bolletjespen), spinnenweb, en spook getekend en uit geknipt. Bewerkt met Gesso en Stempel inkt. Boom, klimophoekjes, en takje van MD. En vlaggetjesslinger van Joy, met zwartgestifte letters beplakt, Het spinnetje is een embossing malletje, er om heen uitgeknipt. Nog wat bladeren met een ponsje, ook bewerkt met stempelinkt. Voor de heksenhoed en de spookogen heb ik nog wat glittersteentjes gebruikt. Is ie niet SPOOKY ?.

Lieve groetjes Wilma

 
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 
 
 

 

12 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart, wat ben je lekker creatief bezig geweest,de pompoenen en het hekjsje erbij zijn super.... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke gave kaart zeg, zo met die pompoenen, spook en heks. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Ja als je dingen niet zelf hebt, is dit de oplossing hè! Mooi gedaan allemaal en het bewijst maar weer dat je niet overal mallen voor hoeft te hebben, het is een prachtige hand gemaakte kaart, en zoveel mooie dingen op te zien, een 10!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Wilma ,hij is weer toppie dat heb je als je ook goed kan tekenen
    kan je alles maken.Die kunst bezit ik niet,maar hij is prachtig geworden,het lijkt net of er in de pompoenen een lichtje brand.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks in huis hebben voor Halloween en dan met zo'n onwijs gaaf en spooky kaartje op de proppen komen....te gek Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zo leuk Wilma met allemaal te gekke details er op gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat een gave creatie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoor Wilma!! Wat een super prestatie als je dit zo voor de eerste keer kunt maken! Knap gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende halloweenkaart heb je gemaakt Wilma, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige spooky Halloween kaart.
    Super mooi gemaakt.
    En de ogen van de spook maken het extra spooky.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    ik zie nu net pas dat je volger bent geworden van mij!
    Dank je wel!, Natuurlijk ben ik ook een kijkje gaan nemen op jouw site, leuke dingen maak je en ik ben je volger geworden, groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag dat ik al bij u heb gereageerd 24 oktober, en zag dat u nu mee doet aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.
    Bedankt voor het mee doen.

    Veel liefs Angelique (dt lid scrap cards challenge blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest