maandag 21 oktober 2013

Stoer kereltje

Hallo lieve knutselaars. Wij waren afgelopen week een bakkie gaan drinken bij onze zoon. We kregen toen een nieuwe schoolfoto van ons kleinzoontje Mika. Heel leuk en stoer stond hij op de foto. Ik wist meteen wat ik daar mee ging doen. Ik had het nog niet zo lang geleden gezien, bij de KAARTEN VAN ONS MAM, en zo kwam ik op het idee om dat ook een keer te doen, nog bedankt voor het leuke idee Ans. Dus ik naar de Action een lijstje en wat frutseltjes kopen, hi hi. Ik had zelf ook nog wel een en ander. Zelf een hart passe-partout gesneden, en met stempelinkt wat ouder laten lijken, heb ik ook met de houten hartjes en label gedaan. Ik had nog kaneelpijpjes houten vlinders, zilverkleurig hartbedel, een dubbele strik met witte brad, een crèmekleurig plosje en potpourri. De grote harten en het houten label bestempeld. Takjes met bloemetjes heb ik nog gekocht. En nu pimpen maar. Is dat nou geen lief stoer kereltje.

Lieve knutselgroetjes Wilma

 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Wat mooi gemaakt !! leuk het hart om de foto, heel erg veel mooie dingen en frutsels te zien en dat uiltje maakt het helemaal af ..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mika is wel een heel stoer middelpunt van dit prachtig gepimpte hart Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wilma hier zal je vast met veel plezier naar kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk stoer ventje is je kleinzoon Wilma en wat heb je dit schitterend gemaakt, wat een blikvanger, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    Je hebt het ♥ op de BESTE plaats zitten.....om Mika. PRACHTIG zoals je alles hebt weten te versieren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige foto is dit, mooi "manneke" en je hebt het prachtig gemaakt, wat zul je er trots op zijn, zowel op je kleinzoon als je creatie en terecht.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig lijstje om de foto van je kleinzoon! Een plezier om naar te kijken! En wat een schattig uiltje zit er op! Mooi hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lijst Wilma en je hebt een leuke kleinzoon.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk geworden! Ziet er heel mooi uit en het is inderdaad een stoere vent! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig fotolijstje voor die stoere vent heb je gemaakt, Wilma. Oma's trots!
    Dit is een blikvanger in je huis.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig,maar de kleine jongen ook hoor je heb weer goed je best gedaan.Weer iets gemaakt om trots op te zijn.

    Dikke knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is te zien dat je hier veel plezier aan het maken hebt beleeft Wilma! Wat een beauty van een lijstje!! Erg mooi, een feest om naar te kijken. En even terugkijkend op je blog moet ik zeggen dat ik de foto van je kraam ook enorm bewonderd heb! Duidelijk dat je hier druk mee bent geweest! Wat een supergaaf gezicht!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk gemaakt Wilma. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma
    Wat een prachtige lijst heb je om deze prachtige foto gemaakt!!
    Hier kun je trots op zijn!!

    Ook je andere creaties zijn erg mooi geworden

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest