woensdag 2 oktober 2013

Thea and cupcake time

Hallo meiden, eerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Ik hoop dat ze veel plezier zullen beleven aan het kijken naar mijn blog, en wie weet nog wel nieuwe tips zullen krijgen. Vandaag een kaart die jullie niet zo van me gewend zijn. Ik heb de spulletjes gebruikt die ik van Ellie Bakker cadeau heb gekregen. Knipvel roze bloemetjes kantje en hartjes. Het plaatje en het ondergrondpapier heb ik met een stukje schuurpapier ruw gemaakt, ook heb ik de hoekjes wat om laten krullen zodat de kaart heel oud lijkt. Het designpapier, het klokje, de kop en schotels en de takjes zijn van MD. De blaadjes zijn van een Floral pons en de swirl is van MB. Het labeltje is van het kado gekregen knipvel waar ik de tekst met bruin borduurgaren op geborduurd heb. De grote bloem is uit voorraad. Alles is bewerkt met stempelinkt. Nog wat bruine plakparels en klaar is Keesje.

Groetjes Wilma


10 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Wauwie wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk gedaan de geborduurde tekst en de kopjes en schoteltjes erbij. Super leuk dat je zo snel met de spulletjes aan de slag bent gegaan.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wilma, welkom op mijn blog, je hebt hier een heel mooi kaartje gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit Wilma.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Wilma, ziet er leuk uit..'...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma met leuke details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé geweldig is de kaart weer,en lekker roze.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke kaart gemaakt weer, ik vind die tekst zo leuk zoals je dat geborduurd hebt, mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, mmm ziet er goed uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wilma. Heel erg mooi gemaakt. Mooie details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest