vrijdag 25 oktober 2013

Tulpjeskaart

Hallo lieve knutselaars. Deze kaart is wat minder geslaagd, maar ik wil hem toch laten zien. De basiskleur is hard roze. Het designpapier komt van Gerda’s Hobbyshop uit een grote scrapblok, Het is grasgroen met iets donkere bloemen.
Van sneeuwpapier een dubbele rand van een Martha Stewardpons. Daarop een strookje wit papier. Met de tulpjesmalletjes van Leabilities heb ik de cirkel, het label en wat losse tulpjes uit gestanst. Deze bewerkt met rode en legergroene stempelinkt. Op de cirkel een stempel ingekleurd met Derwent potlood, langs de rand met een stukje keukenrol wat versamark inkt gedept daarop een beetje holographic embossingpoeder en met de heattool gedroogd, net als het label. Alles opgeplakt. Wat stoffen bloemetjes, een dubbele strik met daarop een bloemetje, en hij is weer klaar.

Knutselgroet Wilma

 
 

9 opmerkingen:

  1. Hij is best mooi geworden hoor Wilma.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mislukking valt wel mee hoor,ziet er toch leuk uit en we hebben
    allemaal wel eens onze dag niet.

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is leuk geworden hoor Wilma, ik zou niet weten waarom ie niet goed is.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje hoor, soms wordt het idd niet zoals je in je hoofd had maar dat hoort erbij..toch? Fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart is dit Wilma, mooie kleuren en leuk gecombineerd, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Wilma. Leuke stempel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is mijn smaak niet, maar het is een mooi uitgevoerde kaart. Ik zie niet wat er mis mee is, maar soms heb je dat gevoel gewoon en een ander vind er dan vaak niks mis mee. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Ik zie niet wat er mis mee is.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest