donderdag 3 oktober 2013

Uitglijertje


Hallo lieve mensen en freubelaars, allereerst wil ik Lia van harte welkom heten op mijn blog, Ik gun je veel kijkplezier.
Hoi boeren en buitenlui, wat is het uit de zon koud buiten he brrrr. Maar lekker binnen met de kachel aan. Deze keer weer eens een geborduurde kaart. Ik zag het patroontje in Hobbykrant 103, en vond het wel mooi. Ik heb een roze onderkaart gebruikt. Het designpapier is van Eline MD. De koetie kwam uit de agenda van Creatief met kaarten. Ik heb paars garen gebruikt. Het ovaal is van Spellbinders de blauwe met witte mal in de hoek en het hartjeslabel van MD, de sterrenrand is van Joy. Een klein toefje met paarse takjes r.onder in de hoek. Een wit lintje met paars strikje aan het gestempelde labeltje. Afgewerkt met witte en roze plakparels, en mijn creatie is weer klaar.

Lieve groetjes Wilma

 

 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma.
    Dat koetje op schaatsen is wel heel grappig! en knap borduurwerk er op, superdesup gedaan!! Fijne dag vandaag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Wat een leuke kaart, prachtig met dat borduurwerk erop en dat plaatje van die koe is wel heel grappig, leuk hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schiterend kaartje Wil en wat een leuk plaatje, ooie borduurrand...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,
    Wat een MOOIE Koetie is dit.
    Enneh.....dit "boerinneke" blijft lekker binnen bij de kachel ☺☺☺.....tenminste als buiten het ☼-netje niet schijnt.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    In NH is het ook koud,maar bij de kachel is het goed vertoeven je kaart is weer hardstikke leuk en het borduurwerk prachtig.
    Zit nu weer achter een hele oude PC laptop liet het ook afweten.
    Het zit hier niet mee.
    Fijn weekend Marian


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Leuk (uitglijertje) kaart heb je gemaakt mooi borduurwerk en mooi papier gebruikt SUPER.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest