zondag 13 oktober 2013

Wilma’s perenjam

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor al die leuke berichtjes op mijn vorige kaart. En natuurlijk wil ik mijn nieuwe volgers Anita, Plony, Richtsje en Nans welkom heten. Ik hoop dat jullie met plezier mijn blog zullen blijven bezoeken, en misschien nog goede tips op doen, wat ik betwijfel want jullie zijn zelf al zo ver wat betreft kaarten maken en freubelen, dat ik eerder van jullie leer. Is ook heel erg fijn voor mijn freubel ontwikkeling.
Nu dan mijn creatie. Ik kreeg van kennissen op de camping peren uit hun eigen tuin. Toen kreeg ik een goed ideetje. Ik dacht als ik nu eens perenjam maak met wat kaneel erin, en de potjes leuk aankleed dan heb ik toch nog iets leuks voor op de hobbymarkt a.s. zondag. Natuurlijk de jam zelf eerst geproefd op een pannenkoek. Nou ik kan wel zeggen dat ie heerlijk is. Dus zo gezegd zo gedaan. Lapjes stof in cirkels geknipt, en met een elastiekje en lintje met strikje om de deksel gedaan. Het label op de potjes bestaat uit 3 delen. Het legergroene is een mal van Joy. De 2 andere zijn van MD. De lichtgroene is bewerkt met stempelinkt. Alles met dubbelzijdige tape op elkaar geplakt. Daarna heb ik met bruine watervaste stift Alfabet stickertjes gekleurd en op de potjes geplakt. Ten slotte opgevrolijkt met een geel bloemetje en een groen geponst takje. De labels op de potjes geplakt, en klaar is Keesje.

Lieve knutselgroetjes Wilma









13 opmerkingen:

  1. Als de binnenkant net zo lekker is als de buitenkant er uit ziet komt het helemaal goed met de verkoop van je jammetjes Wilma, en ik denk dat je een heel gezellig kraampie hebt!!!
    Fijne freubel zondag nog en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er dit ontzettend leuk uit, lekker hoor, perenjam, toevallig pas van vrienden stoofpeertjes gekregen en klaargemaakt, ook al zo lekker maar dit is nog veel leuker, mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit Wilma, zal ook lekker smaken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit. Perenjam is idd erg lekker, maakt een vriendin van mij ook zelf. Potten zijn op voor je het weet.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk en lekker uit,de potjes moeten wel opvallen met die mooie labels erop.
    Heel veel succes met de markt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Dat ziet er prachtig uit en perenjam nog nooit gehad, maar het lijkt me heerlijk, jouw kraampje wordt steeds mooier, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Wilma
    leuk dat je langs bent geweest
    bij mij werkt het wel als ik op neem deel aan deze site druk
    lekker die jam en ze zien er leuk uit
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Dat ziet er super leuk uit, mooi gedaan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat ziet er supermooi en superlekker uit Wilma.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat leuk gemaakt Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke potjes, en wat zal dat lekker smaken! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow Wil die zien er heel erg leuk uit, en ik denk dat die perenjam ook nog heel erg lekker is ook...Heel leuk, en ik hoop dat je goed verkocht hebt.

    p.s. even nog een reactie op wat frantage is
    Dat is een embossingspoeder ,die een ietsjes sneeuw ofwel vintage-effect geeft Er zit ook wat glitter in.Er zijn verschillende kleurtjes ik heb de witte, rose en lichtblauwe
    Je strooit het op jeplaatje, kaart of op bloemetjes en dan met de heattool aan de onderkant verhitten ..Dan smelt het en geeft een prachtig resultaat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er zo verleidelijk lekker uit.
    Heel mooi aangekleed.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest