maandag 7 oktober 2013

Zelfgemaakte frutseltjes

Omdat ik 20 okt. een hobbymarkt heb, ben ik nog wat spulletjes voor mijn kraam gaan maken. Ik heb tempex ballen van 10 cm doorsnee genomen, waar ik eerst met een kerstklemhaakje een lint aan bevestigd heb, en daarna foam rozen van Action in verschillende kleuren op geprikt en gelijmd. Ik heb ook nog 3 tempex harten gemaakt maar die kan ik momenteel niet laten zien, zijn niet gefotografeerd en liggen thuis.
Vervolgens heb ik op 3 lege glazen potjes, een vintage plaatje op een Spellbinder ovaaltje geplakt met daarboven een mooie strik met Zeeuws knopje. Op de deksels een half tempex balletje van 5 cm gelijmd en met foam, papieren bloemen en kleine appeltjes een toef opgeprikt en gelijmd. Daarna heb ik de potjes gevuld met lekkere snoepjes. Zo dat ziet er leuk uit. Mijn kraampje moet er natuurlijk leuk uitzien, want dit is de enigste hobbymarkt die ik doe per jaar.

Groetjes Wilma



 

 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    De tempexballen zien er prachtig uit en ook de potjes met Vintageplaatjes en de leuke, versierde deksels , zal vast heel leuk staan in je kraam, succes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer prachtig uit Wilma, dat zal vast niet lang op je kraam blijven staan.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, dit is mooi zeg voor de hobbymarkt en wat leuk dat je dit doet, het ziet er heel gezellig uit. Mooi gemaakt!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Wat ziet er dit gezellig uit zeg, zorg maar dat je voldoende spulletjes bij je hebt want dit zal wel heel snel verkocht worden.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zelfgemaakte frutseltjes Wilma, heb je vast snel verkocht in je kraampje, dus maak er nog maar wat meer van, ze zien er super leuk uit.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Ziet er gezellig en fleurig uit,die zullen gauw verkocht zijn.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Wilma,
    Een goede verkoop, zal vast lukken!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma
    Wat een leuk idee die tempexballen en potjes zo te versieren
    Dat zal zeker leuk staan op je hobbykraam
    Ik wens je heel veel succes met de verkoop!!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest