donderdag 21 november 2013

100% schattig

Deze kaart heb ik ontworpen als gastdesigner van het Marianne Design Challenge blog voor challenge # 92. http://mariannedesign.blogspot.nl/ 
Ik vind het een hele eer om dit een keer te mogen doen.
De opdracht is oud en nieuw. Je moet natuurlijk zoveel mogelijk materiaal van MD gebruiken.
Aan oud MD materiaal heb ik dit gebruikt: wit stoffen roosjesrand (weet ik geen artikelnr. van). Plaatje VK9527, designpapier PB7030, embossingmal EH1867,
cirkel frame LR0168, takjes LR0192, vierkant frame LR0234.
Nieuw MD materiaal: designpapier PK9090, swirls LR0271, ornamentje LR0273, hartje LR0280.
Verder heb ik nog gebruikt, bruin kant, spinnenwebgaas, verschillende bloemetjes, bedeltje, bindtouw, en plakparels.

Zelf vind ik het een leuke kaart, graag jullie reactie.
Veel plezier met deze nieuwe uitdaging.

groetjes Wilma
 
 
 
 

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt en zeker 100% schattig!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty Wilma...prachtige stansjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beeldschoon kaartje.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart helemaal super Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Wilma. Prachtige mallen ook. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke kaart heb je gemaakt Wilma, mooie combinatie van mallen en plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precies zoals je al hebt gestempeld Wilma .....100% schattig.... en je GD-plekje helemaal waard!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIGE kleurencombinatie Wilma op een PRACHTIG kaartje gemaakt als gastdesigner.
    Enneh.....DANK JE WEL voor al je reacties op mijn blog.....ik GENIET er iedere keer weer van. Helaas kom ik er zelf te weinig aan toe met al die bloggers die ik graag volg.
    Liefs andere Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma. Je hebt een prachtige kaart gemaakt als gastdesigner leuke combi van mallen, plaatje en kleuren.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart, hij spat van het scherm, super !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Wilma, leuke mallen gebruikt, een heel mooi kleurencombinatie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke gave kaart is het geworden, ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,

    Je kaart is weer prachtig ,super mooie kleuren.
    100% schattig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Ik vind je kaart Super mooi!!! en het thema heb je erg mooi uit gewerkt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schattig.
    Een lief plaatje omringd door schitterende mallen.
    Prachtig !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Mijn complimenten. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem schitterend, Wilma. Mooi kleuren en prachtige MD mallen heb je gebruikt.
    Gaaf hoor.
    Fijn weekend. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Wilma, zo mooi met die turquoise kleuren, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest