maandag 18 november 2013

Biddend meisje

Hallo allemaal,
First i will to welcome Pia, very nice that you will follow me. The cards on your blog are also very beautiful.

Dan wil ik ook nog graag even laten weten dat ik met de challenge van Hobbyhome Hobbyartikelen op nr 2 in de top 3 geëindigd ben. Vind ik helemaal super, te gek.

Dan mijn kaart, ik heb deze kaart gemaakt met een aantal nieuwe malletjes die ik graag uit wilde proberen. Het raam, de ijspegels en de grote boom van MD. Het label de 2 grovere sterren en het rendier heeft een vriendin van mij met haar cricut machine gesneden. De sterrenrand en kaarsen zijn van MB. En de twee fijnere sterren zijn van Joy. Het plaatje is van NS. Op alle sterren een strassteentje geplakt. Aan het label een bedeltje met een strikje van bindtouw vast gemaakt. Onder de kaarsen wit papier geplakt en rondom afgeknipt. Het rendier met stempelinkt bewerkt. Aan de zijranden van de kaart kant geplakt. De onderkaart is van rood knutselkarton, en het patroonkarton is van een A5 bloc van Action.
 
Lieve freubelgroetjes Wilma
 
 
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

 
 
 

24 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Nou dat uitproberen van je nieuwe spullen heeft een prachtige kaart tot gevolg, erg leuk en mooi gedaan!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma een prachtig kaartje, mooi in kerstsfeer, stansen zijn denk ik van MD(MarianneDesign).....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nr 2 in de top 3, leuk hoor.
    Je kaart is weer prachtig, wat een mooie mallen heb je gebruikt zeg.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtexemplaar.
    Het ziet er heel feestelijk uit met al die mooie mallen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Wilma
    Gefeliciteerd met je Top 3 plek

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt, en ook gefeliciteerd dat je in
    de top 3 staat !

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje ziet er prachtig uit Wilma, gefeliciteerd met je plekje in de Top 3, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een leuk kaartje is dit weer Wilma! Leuk hoor hoe je dit lieve meisje naar de sterren laat kijken, ze geniet volop! Prachtig bedacht en gemaakt! En je taart, wow, wow en nog eens wow! Samen met mijn collega heb ik dit juweeltje even bewonderd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi, lijkt wel kant zo langs de randjes. Liiefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé frutsel,
    Hij is weer prachtig met de mooie mallen, en gefeliciteerd met je 2de plaats.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Wilma,prachtige mallen heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Gefeliciteerd met je top notering hoor! En je hebt weer een beeldige kaart gemaakt!het is net een schilderijtje....Gister een lekker dagje gehad? Frutsel en Knutsel bij elkaar, hihi. dat was vast lekker kleppen!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Wilma, wat een prachtige stansen heb je gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frutsel,hi, hi.

    Gefeliciteerd met je 2 de plaats,super.Deze kaart is ook weer super,en wat een mooie mallen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Wilma...heel leuk plaatje van dat meiske...en ook prachtige stansjes gebruikt....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart, Wilma.
    Ik zie dat ik heel veel gemist.
    Je bruidstaart, wauw wat heb je dat heel mooi gemaakt.
    Zo ook je tinkerbell kaart. Leuk, heel leuk, super gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart en gefeliciteerd dat je met je kaart in de top 3 staat! super

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart weer
    Nog gefeliciteerd met je top 3 plekje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Wilma, zo mooi dat sfeertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma,
    allereerst van harte met je prijs!
    Wat een lief kaartje is dit!
    Ook wil ik graag eventjes reageren op je vorige bericht, wat een geweldig mooie creatie is dit! Een kunstwerk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een sfeervol kerstkaartje Wilma!

    Zo leuk dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest