zaterdag 16 november 2013

Bruidstaart

Hallo allemaal
Deze taart heb ik gemaakt voor de bruiloft van onze dochter, en dit is toch al weer even geleden. Toch wilde ik hem nog graag even laten zien. Het zijn twee verschillende maten houten dozen van Xenos  die ik met wit satijn en organzastof met een werkje erin heb bekleed. Op de boven deksel een satijn kussentje met een kantje gerimpeld. Onder dit kussentje heb ik wit karton gelijmd, net als op de onderste deksel. Zeeuwse knopjes en zilveren ringen er boven op, (ze hebben n.l. wit gouden ringen). Op de deksels langs de bovenranden heb ik kant gelijmd. Tussen de boogjes van dit kant heb ik strassteentjes gelijmd. Heel veel crème en witte roosjes gemaakt in diverse maten, de kleinste roosjes zijn zo gekocht. Takjes geponst van MS. Zilveren kralensnoertjes en smal organzalint van 0,5cm nog op de onderste rand geplakt. In de onderste doos had ik witte chocoladebolletjes met kokos gedaan. In de bovenst onze financiële bijdrage hihihi. Ze waren er allebei heel blij mee hoor.

Lieve knutselgroeten Wilma


 
 
 

Met deze doos/ Cadeau verpakking wil ik graag meedoen bij:
 
http://dianagobert.blogspot.nl/  # 16 (Cadeau verpakking )

 
 

27 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe je dit gemaakt hebt, zal heel wat werk in zitten, maar
    super mooi !
    Gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw geweldig mooi zeg.
    Wat maak jij toch schitterende creaties, mijn mond valt er telkens bij open.
    Ik vind deze weer beeldschoon gemaakt.
    Een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi. Wat een werk, maar het resultaat is prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi. er heeft veel werk in gezeten maar dat is ook goed te zien. Snap best dat je dochter en schoonzoon hier blij mee waren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is werkelijk schitterend Wilma, zo mooi net echt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bruidstaart.
    Nog gefeliciteerd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow wat een prachtige bruidstaart Wilma, die ziet er heel romantisch uit...
    Grotjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord schitterend Wilma, prachtige bruidstaart.....

    fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje Wilma, echt geweldig mooi

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende romantische bruidstaart Wilma!!! Dat heeft deze dag wel erg bijzonder gemaakt!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauwww wat is die mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier past maar een woord: SCHITTEREND!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil. Wat een prachtige taart. Supermooi gemaakt.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij een schitterende taart gemaakt voor je dochters bruiloft ,werkelijk prachtig gedaan !!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw schitterend Wilma, wat een eyecatcher, echt supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, ik vind dit een TOPcreatie, schitterend gemaakt hoor!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Deze taart had ik natuurlijk al in het echt gezien, dan is hij nog mooier en hij blijft prachtig. Bedankt nogmaals voor de gezellige dag gister, we hebben het erg gezellig gehad en hadden geen gespreksstof tekort.
    Dikke knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi met de gepimte dozen.
    Bedankt voor je inzending bij Het Freubelhonk.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een prachtige creatie!! Echt super zoals je dat gemaakt hebt.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    Ook ik vind de bruidstaart ontzettend mooi, van deze taart kun je nog eens lekker lang nagenieten. Mijn complimenten voor deze creatie en ik wil je ook bedanken voor het meedoen bij Freubelhonk.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!!!!! Wat geweldig mooi gemaakt zo.
    Leuk dat je met deze schitterende creatie meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je prijs bij Just a note ! Je taart is echt GEWELDIG. Gelijk ook bij je andere creaties gekeken > prachtig zeg ! Ben daarom ook volger geworden bij je.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    gefeliciteerd,super dat je de challenge bij Just a Note hebt gewonnen en terecht, schitterend, laat ik deze nou hebben gemist..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest