dinsdag 12 november 2013

Elfenwoud

Hallo allemaal. Dit werkstukje heb ik speciaal voor Plony gemaakt als dank voor de mooie mal die ik van haar heb ontvangen. Het is een sprookjeskaart geworden met een elfje aan de rand van het woud, waar heel veel bloemen geuren en fleuren.
Het hekje van Plony heb ik natuurlijk in deze kaart verwerkt. Ik heb met deze kaart gekozen voor een beetje mysterieus uitstralend designpapier van: Prima, Fairy Flora. Het plaatje is van Jalekro. De bloemetjes heb ik in het hart bewerkt met roze stempelinkt, waar ik hardroze pareltjes in heb geplakt. De bovenrand van de kaart eerst met bruine stempelinkt bewerkt. Daarna met wat Gesso, net als de donkerbruine dennenbomen en bloesembomen. Alles aan en op elkaar vastgeplakt, op roze knutsel karton. Daarna om de figuren heen weggeknipt, een steuntje gemaakt voor de bomen en het hek, en zo geplakt dat het een easelkaart werd.

Lieve knutselgroetjes Wilma


 
 
 
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
 
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/  # 54  (Fantasy – Sprookjes)
 
 
 

20 opmerkingen:

  1. wauwww wilma wat een waanzinnig mooi kaartje
    het is net een pop-up blad uit een sprookjesboek....zo mooi!!!!

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig sprookjes tafereeltje ....heel mooi gedaan Wilma, daar zal Plony vast heel blij mee zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Dat heb je schitterend gemaakt, inderdaad net zo'n pop-up plaatje uit een sprookjesboek, super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Wat gaaf Wilma leuk gedaan zeg. Het hekje van Plony heb je leuk gebruikt bij je sprookjesbos.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOUW Wilma,
    Wat een schitterend elfen woud! en dat mooie hek van de candy van Plony is prachtig bij deze creatie!! al die bloemetjes en een prachtig model easel kaart het is weer een topper!! Dank je wel voor het mee doen met de Challenge van Scr@p- Cards met deze prachtige fantasie kaart!!
    Lieve groetjes van Gerie en DT lid Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi knutselvriendin,

    Hij is weer fantastisch,ik zou ook graag zoveel tijd hebben als jou
    hier is het erg druk maar we gaan rustig door.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een fantastische kaart en wat een werk zit erin zeg. Ik vind hem heel mooi en ik denk dat Plony er net zo over denkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch mooie creaties Wilma.
    Ook dit is weer een prachtig tafereeltje.
    Mooi om te zien en de ontvanger zal er ook vast blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En of dat Plony hier heeeeeeeel blij mee is!!!!! Wat een werk heb je ervan gemaakt....zo schattig alles bij elkaar gecombineerd. Het is een tafreeltje om nog heeeel vaak naar te kijken. Ik heb hem in mijn hobbykamer op een prominent plaatsje gezet......daar blijft ie voorlopig staan. Dankjewel voor alle moeite die je hebt gedaan voor mij en ik hoop nog heel veel moois te zien voorbij komen met het mooie hekje.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heel mooie creatie heb je gemaakt met het hekje super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch, wat heb je dit schitterend gemaakt zeg, ik vind hem super mooi. Wat is dat hek toch prachtig en je hebt het zo mooi verwerkt. Het papier is ook al zo mooi en die vlindertjes komen zo mooi uit. Geweldige mooi creatie weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Alweer zo'n mooi kunstwerkje!!!,wat maak je toch prachtige dingen, petje af hoor!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart. Heel mooi, Prachtig tafereeltje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beeldschoon bedankje met het prachtige hekje Wilma, heel attent van je !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    En dit is ook weer zo prachtig gemaakt!!! Leuk dat je gelijk met het winnende hekje van Plony aan de slag bent gegaan.
    Een heel mooi geheel.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita ook als dt lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Wilma wat een sprookjesachtig mooie kaart en dat hekje heb je er mooi bij verwerkt...alsof je zeg:"welkom in mijn sprookjestuin",ik ben er weg van...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest