maandag 11 november 2013

Kerst vouwkaart

Hallo lieve knutseldinnen, graag wil ik vandaag Viera welkom heten als nieuwe volger van mijn blog. Ik hoop dat we bij elkaar nog mooie creaties zullen bewonderen, en wie weet nog nieuwe technieken van elkaar zullen leren.

Het is voor mij vandaag een zeer emotionele dag.
Een vriend die we kennen van de camping op de Veluwe is vandaag komen te overlijden. Hij was al een jaar ziek van longkanker, is geopereerd heeft chemo’s gehad, maar het sloeg niet aan. Hij kreeg er steeds meer uitzaaiingen bij, in zijn nek en heup waardoor hij erg veel pijn had. En toch hield hij vast aan het leven, wilde alles proberen voor zijn vrouw en kleine jongens van 4- 3- en 1 jaar oud. Tot 2 dagen terug, toen gaf hij aan niet meer verder te kunnen. Vanmorgen in alle vroegte is hij ingeslapen. Hij is 43 jaar geworden., rust zacht lieve vriend. Heel erg triest. Met het besef dat zij alleen met de jongens achterblijft, word ik daar erg verdrietig van, dus de uitleg van mijn kaart word kort. Ik zal alleen de gebruikte materialen omschrijven.

MD producten: LR0122, LR0129, LR0178  Lr0179,LR0236, LR0245, LR0247. Pretty papers bloc Vintage christmas, Pretty papers bloc Wimterworld, wit snowpaper, Plaatje meisje witte jas, en een uitgeknipt plaatje van de Vintage christmas bloc.

Verder heb ik nog gebruikt: crème parelmoer basis karton, restjes designpapier, kanten strik, Plakparels in rood en lichtbruin, Geponste ster van MS, gesso, glitterlijm, en ten slotte rode en bruine stempelinkt
 

Lieve knutselgroetjes van Wilma


 
 

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 

27 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal, zo jong nog, sterkte gewenst!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Wilma
    dit is een fantastische kerstkaart .
    en heel veel sterkte met het verlies van een vriend.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma je verhaal klinkt zo triestig.
    Sterkte.
    Nog een mooie kaart dat je laat zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OO Wilma wat een naar nieuws is dit zeg, hij heeft zo gestreden en de strijd toch verloren, hoe oneerlijk kan het leven zijn. Zij moet nu verder met de 3 kleine kinderen, geen gemakkelijke taak, ik hoop dat ze heel veel steun van iedereen krijgt die haar lief is. Ik wens jullie natuurlijk ook heel veel sterkte, wij hebben helaas ook al wat vrienden verloren en het gemis blijft en als je ziet hoeveel verdriet degene heeft die achterblijft voel je je zo machteloos.
    Je kaart is een schitterende geworden, wat een mooie details, die schaatsen blijf ik mooi vinden en zeker zoals jij ze gemaakt hebt. Een prachtige creatie Wilma, heel veel sterkte, knuffel Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och lieve Wilma, wat een triest nieuws.....dit is iets wat we nooit zullen kunnen begrijpen, het kippenvel staat me op de armen....het gaat altijd maar door en het lijkt soms wel of het steeds meer jonge mensen treft....liefs en sterkte! Je kaartje is prachtig, mooie mallen,details, een prachtig geheel!

    Een dikke knuffel en sterkte voor de komende tijd.
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow en dan nog zon blogbericht kunnen schrijven na een zware dag. Het zijn hele moeilijke dingen dit. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wens je erg veel sterkte met het verlies van een goede vriend.

    Je Kaart is weer super mooi!!!

    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Wilma wat naar is dit! en wat zal je moeilijke dagen krijgen en daarna het gemis! heel veel sterkte de aankomende tijd!

    Je trapjes kaart is heel mooi, en wat zitten er een mooie dingen van Marianne op! super gedaan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte Wilma met dit verlies.

    Je kaartje is mooi geworden hoor. Een heel leuk modelletje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel triest dat zoiets kan gebeuren. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd...
    Je kaartje is prachtig hoor Wilma....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje ziet er prachtig uit!!
    Ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van je vriend.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma deze kaart is weer supermooi, prachtig met al die MD materialen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Wat een trieste gebeurtenis is dit, zó jong, 3 kleine jongetjes,het is niet eerlijk..je kerstkaart is prachtig, sterkte, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben helemaal weg van je prachtige kaart er is zoveel moois op te zien, je blijft er naar kijken.

    heel veel sterkte toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooo...wat erg! sterkte toegewenst met het verlies van jullie vriend.
    tjee...nog zo jong. ik heb er geen woorden voor. ik vind het heel erg, ook voor de kinderen.
    je kaart heb je heel mooi gemaakt, zit er van alles op en is van alles te zien. knap versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Wat een naar bericht Wilma,heel veel sterkte.En toch weer zo'n super kaart gemaakt,geweldig.Denk je ook om je zelf.

    Dikke knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Wilma,wat triest voor zijn vrouw en kindjes veel sterkte.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een leuke kaart Wilma.
    Verder wens ik je heel veel sterkte.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gecondoleerd Wilma, vreselijk dit soort dingen, sterkte. Je kaart is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met het kippenvel op mijn armen type ik nu. Wat een vreselijk verhaal! Hij was veel te jong! Mijn vader was 46 jaar toen hij overleed. Alleen wij waren ouder. Wat vreselijk voor die kindjes! Pffff, word er verdrietig van. Veel sterkte!
    Ik wil je toch bedanken voor het meedoen aan 't HH challenge blog met je mooie kaartje!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart het je gemaakt voor onze challenge.
    Ik kan me voorstellen dat zo'n vreselijk nieuws alles overschaduwd.
    Veel sterkte

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super mooi gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    ps. gecondoleerd met het overlijden van jullie vriend
    veel sterkte de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    tja het leven is niet fair, als je dit berichtje dan weer leest, veel sterkte!
    Mooi kaartje heb je gemaakt,
    groetjes va Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig! Veel sterkte in jullie verdriet!
    Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige vintage kerstkaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de challenge bij MD Wilma.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje, leuk met de schaatsen.
    Fijn dat je met ons meedoet.
    Sterkte !!

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest