woensdag 20 november 2013

Kerstsfeer bij nacht

Hallo lieve blogdinnen
Eerst wil ik jullie heel graag bedanken voor alle lieve reacties die jullie bij me achter lieten na het overlijden van onze  lieve vriend Evert, het heeft ons allebei erg goed gedaan. En dan ook natuurlijk voor alle positieve reacties van mijn baksels, hihi.
Het is zo fijn en gezellig om elke keer maar weer die lieve reacties te kunnen lezen, en ook de humor die er af en toe in zit kan ik zeer waarderen. Maar zeker ook de serieuze berichten.

Graag wil ik mijn nieuwe volger Kitty welkom heten, ik heb gezien dat je zelf een challenge blog hebt, dus we zullen nog veel van elkaar zien, vind ik kei gezellig.
Ik hoop dat we elkaar blijven inspireren.

Dan nu mijn kaartje, heb deze keer weer lekker relaxed zitten borduren. Maar natuurlijk ook weer van alles bij gemaakt. Het plaatje heb ik jaren geleden eens gekocht, het is een poster waar er heel veel op staan. Vraag me niet waar het vandaan komt want ik weet het echt niet meer. De 4-kante mal en ster zijn van MD. De borduurmal is van Joy, en de wantjes en label zijn van MB. Een strikje van een wit koordje aan het label vast gemaakt. Hier en daar wat plakparels. En ohh ja… het patroonpapier is van een A5 bloc van Action. Onderkaart is een beetje leerachtig grijs met wit en komt van de hobbymarkt. Het zilverglans linnen, en het wit glanslinnen is volgens mij van Folieart. Het lila en blauw komt van de markt. Sneeuwster en label zijn restjes. Dit was het dan alweer dames, en ik hoor natuurlijk heel graag jullie mening over mijn kaart.

Lieve knutselgroeten Wilma

 

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/  #1 (Borduren, alles mag)    
    

23 opmerkingen:

  1. Voor ik zo aan het werk ga nog even een reactie op deze prachtige kerstkaart, wat mooi een freubelwerkje Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi is dit leuk geborduurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje is dit weer
    prachtig die kleuren!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Wilma, dank je wel voor het nog een keer meedoen bij ons borduurkaarten blog, je kaart is schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw geweldig mooi.
    Ik ben telkens benieuwd naar je creaties, ik kan er nog wat inspiratie uithalen.
    Deze is echt weer super, mijn mond valt er bij open.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wilma! Leuke kleuren heb je ook gebruikt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje heb je weer prachtig gemaakt! Mooie kleuren en dat borduurwerk, super!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig geworden,ik kan je niet bij houden straks mis ik er nog een.

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaart weer schitterend Wilma ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Wat is alles weer mooi bij elkaar gecombineerd, super en de geborduurde mal is er erg mooi bij, top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Wilma heel mooi plaatje heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi aartje, Wilma.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart zeg, knap ook het geborduurde. Kortom weer een kaart waar veel op te zien is. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje weer Wilma, prachtige die geborduurde mal.en dan samen bij het plaatje een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Schitterende kaart Wilma!!! Bedankt voor het meedoen bij het EHI borduurblog!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart, hele mooie vrolijke kleuren ☺
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma, bedankt voor het meedoen bij de borduurblog van EHI. Je kaart is prachtig. Demallen zijn bijzonder mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi geworden, bedankt voor je deelname aan de challenge bij ScrapPlezier.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat geeft dat een prachtig effect zeg met dat borduurdraad in alle kleuren van de regenboog. Alles past toch perfect bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest