woensdag 6 november 2013

Luxe Geschenkdoos

Hallo lieve freubelaars, deze keer een wat langere post.

Vandaag kom ik met een wat groter werkstuk, maar eerst komen mijn nieuwe volgers aan de beurt. Heel graag wil ik Ellen Marcella, Milnie en Lia van harte welkom heten. Jullie zijn ook zulke geweldige knutselaars heb ik gezien op jullie blogs, dus ik hoop dat we heel veel mooie en leuke dingen bij elkaar kunnen bewonderen, en misschien nog wel nieuwe technieken van elkaar kunnen leren.
En een reactie op je kaart of werkstukje is natuurlijk helemaal TOP.

Dan nu mijn laatste creatie, ik ben er zelf helemaal mee in mijn nopjes. Het is een grote doos geworden die rechtop staat, ik heb er een voet onder gemaakt en bovenop een soort piramide deksel. Het patroon voor deze doos heb ik zelf ontworpen. Een aantal plaatjes van theekopjes en een theelabel van M.H.Kaart.
En een plaatje van een kindertafereel met een theeserviesje er op gemaakt.
Aan een kant heb ik een rond patroon geborduurd, en aan de zijkant een ornament met stiksteek. Verder heb ik de doos helemaal opgepimt, e.e.a. met stempelinkt bewerkt, hi hi, kei leuk om te doen. Al met al was het wel een behoorlijk project en ben er toch wel 2 dagen mee bezig geweest. Verder heb ik nog gebruikt: wit knutselkarton, patroonpapier en vlinders van Tilda, lichtbruin en groen glans Cardstock, wit glans luxury Pickup, Stempelinkt, plakparels, wit katoen kant, 0.5 cm organzalint, wit flosje, veertjes, zeeuwswe knopjes, hartje en letterbedel, Madera borduurgaren groen en cerise, en een borduurpatroon uit M.H.Kaart.
Van MD heb ik deze producten gebruikt: 3D plaatje orchidee, en wit Snowpaper.
Stempel veel liefs EC 0096, Bloem LR 0128, Rand LR0201, Boom LR0203,
Takje LR0227, Bloemetje LR0256, Swilrls LR0271, Hoekjes LR0280, Poort LR0282,
Bloemborder CR1216

 




Met deze creatie wil ik graag meedoen met;
 
http://wlvc.blogspot.nl/  # 13 (koffie -thee)
http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/  #1 (borduren, alles mag)
http://freubeltjes637.blogspot.nl/   # 10 (doosjes)
http://dianagobert.blogspot.nl/  # 16 (cadeau verpakking)
 
 
Hiep hiep hoera, 2 jaar Plony

Even nog een berichtje tussen door. Het is feest op Plony’s blog, zij viert vandaag haar 2 jarig bestaan. Plony van harte gefeliciflapstaart ehh.. gefeliciteerd!!
Laat ik nou toevallig de winnaar van de Candy zijn die zij weg geeft, Helemaal TE GEK!! Plony hartelijk dank voor deze prachtige Candy, ik ben er zeker super blij mee. Ik zal er zeker mooie kaartjes mee maken. En voor de andere dames zeg ik, volgende keer meer geluk. Ook jullie geluk komt nog wel.

Lieve groetjes Wilma




 
 

32 opmerkingen:

  1. Hoi wilma,
    gefeliciteerd met je prijs,kom hem op de camping wel 'n keer lenen.
    Maar deze geschenkdoos is toch ook weer geweldig,wat weer fantastisch gedaan.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische zelf-ontworpen creatie vol schitterende details. Dat doe ik je dus in geen 100 jaar na Wilma!!
    Proficiat met je prijs, die is bij jou echt aan het goede adres en ik ben heel benieuwd wanneer we er iets mee gan zien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo mooi.
    Dit heb je prachtig ontworpen Wil.
    Ogen te kort om dit kunstwerk te bewonderen, ik geniet van elk detail.
    Een dikke proficiat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Wilma!
    En gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk, je luxe doos. Ja daar zit een heleboel werk in. Ook gefeliciteerd met je gewonnen candy, Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jij deze gave mal hebt gewonnen Wilma! Proficiat! En deze schitterende doos....ik ben er helemaal van onder de indruk! Wat heb je hier een werk van gehad! Geweldig mooi!! En nog heel erg bedankt voor je lieve en meelevende woorden op mijn blog, van mij een dikke knuffel voor jou!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een supercreatie is dit zeg! Daar heb jij heel wat uren in gestoken, geweldig mooi gemaakt. Wat fijn voor je dat jij die mooie mal bij Plony hebt gewonnen, hij is zo mooi en ik weet zeker dat we hier eerdaags wel iets moois kunnen bewonderen wat jij ermee gemaakt hebt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creatie heb je gemaakt gefeliciteerd met je prijs bij plony groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige doos heb je gemaakt,heel apart model
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ZO ...wat een schitterende creatie heb je gemaakt Wilma...ik heb er met bewondering naar gekeken...
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Plony, heel veel plezier met die prachtige stans...daar komt vast weer wel iets moois van...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wilma, wat is dit prachtig, ik zit met open mond naar deze prachtige creatie te kijken, wat leuk dat je deze mooie doos mee laat doen bij onze eerste challenge, dank je wel.Gefeliciteerd met de gewonnen candy van Plony.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt hoor Wilma, en gefeliciteerd met het winnen van die mooie candy bij Plony.
    groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wowww wat is-ie schitterend!!!!Ik zag 'm al voorbij komen op get blog van Corrie. Hij is super mooi en leuk!!!
    Proficiat met je leuke prijs bij Plony en veel plezier ermee!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, dit is mooi! Wat een werk heb je ervan gemaakt, maar echt, hij is schitterend! Superleuk dat je meedoet met de eerste challenge van ons borduurkaartenblog. Leuk dat je de candy bij Plony hebt gewonnen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Wat leuk dat je de candy gewonnen hebt, een prachtige mal..Je doos is echt een super creatie heel erg mooi gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je gewonnen candy! En wat een prachtige creatie heb je gemaakt, zeg!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je nu toch weer voor moois en wat een werk heeft hier ingezeten, maar wel leuk om te doen hè! zo'n project!!
    Het ziet er schitterend uit en ik wens je veel succes met de challenges! En dan nog een bofbips met de mooie gewonnen Candy van Plony!!! heeeeeel veeeeeeeeel plezier er mee!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een geweldig project. Dat ziet er mooi uit.
    Zeker veel werk geweest.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pffffff...... wat ziet dat er ingewikkeld maar schitterend uit!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note...

    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gemaakt Wilma heel creatief.Gefeliciteerd met je prijs.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi freubelwerkstuk Wilma, prachtig knutselwerk en er is veel op te bewonderen, proficiat met je mooie prijs.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kan me voorstellen dat je met dit doosje in je nopjes bent. Het is werkelijk een schitterende creatie van je.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje........wat heb je een geweldige creatie gemaakt zeg. Allemensen wat een werk en je mag er terecht trots op zijn.
    Fijn dat je zo blij bent met de mal......het is je van harte gegund en ik hoop je nog vaak op mijn blog terug te zien.
    Liefs Plony (WLVC).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het doosje ziet er prachtig uit en heel mooi gemaakt.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd.
    je doosje ziet er schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat prachtig gemaakt Wilma, ik vind het helemaal super en gefeliciteerd met het winnen van de candy van Plony, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,
    wat een geweldig creatie weer!!! Jeetje je bent goed opdreef zeg!!! Dit is echt top!!! En gefeliciteerd met je prachtig prijs van Plony!!!
    Ik zal als ik jou was ook maar gauw gaan kijken bij scr@p-cards!! Tip! ;-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,
    Proficiat met je prijs .
    Wat een schitterende creatie heb je gemaakt zeg zo een prachtige luxe doos.
    Vorige reactie verwijderd Wilma er stond een schrijffout in :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je prijs en wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    Bedankt voor je inzending bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma,
    Wauw wat een prachtige creatie en wat zitten hier veel uurtjes werk in. Maar het resultaat is dan ook schitterend mooi gedaan zeg. Wat super leuk dat je de prachtige mal bij Plony hebt gewonnen ik ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken. Ik wil je bedanken voor het meedoen bij Freubelhonk.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie creatie Wilma! Leuk dat je meedoet aan omze challenge bij WLVC.
    Liefs Pouwla (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest