vrijdag 15 november 2013

Tinkerbell

Hallo lieve bloggers. Allereerst wil ik Erica welkom heten, leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Ik hoop dat we nog vaak bij elkaar op bezoek zullen gaan om elkaars creatie te bewonderen.

Afgelopen week was ik met mijn hubbie, een ontbijtje gaan eten bij ons in het tuincentrum. De kerstshow was al opgezet, dus wij vonden het gezellig om even daar te kijken. Was prachtig, als een sprookje opgezet. En wat zag ik daar?. Hele mooie Tinkerbell kerstboomhangers. Ik zag het al helemaal voor me om daar iets moois mee te maken. Ik de oogjes er af gezaagd en aan de slag. Heb er weer een sprookje van gemaakt. De kaart is wel groot uitgevallen want de Tinkerbell hangers waren toch wel wat groot, en de verhoudingen moeten wel kloppen. Ik heb de grote ovale mal van MD 5x uitgestanst van Me and my big ideas Cardstock papier. 3x wit en 2x groene ondermal. 2x rood en 3x zwart glitter oplegmalletje. Daarna een Gerbra getekend en 2x van rood papier uitgeknipt, 2 bloemenhartjes in zwart, 2 stelen en 3 bladeren. Dit alles bewerkt met Gesso. De groene grote hoek is van Cheery Lynn, de swirls van MB. Stukje gras onder bij de bloemen geplakt, is dacht ik van Joy, had het al gestanst liggen. Spinnewebgaas vast geplakt en daarop een bloementoef met perlenspray, veertjes een kerstversierinkje (glitterballetje), kleine tulpjes en diverse roosjes, de takjes zijn van een MS pons. Rechts onder een klein toefje, en rechts boven een stukje roosjeskant van MD. Nog wat plakparels er op, en aan de achterkant een steun gemaakt zodat de kaart blijft staan als een schilderijtje.

Lieve groetjes Wilma


 
 
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/  # 54 (Fantasy – Sprookjes)
 
 
 
 

21 opmerkingen:

  1. wauwww ik ben helemaal weg van je prachtige kaart, wat een leuk idee

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend tafereeltje Wilma...heel leuk die tinkerbells....prachtige kleurencombi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er sprookjesachtig uit Wilma. Supermooi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!! Leuk idee met die tinkerbells :-))
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Ik zit weer met enorm veel plezier naar je prachtige creatie te kijken!!
    Jij kan ook van alles wat maken en die kleuren....prachtig!!! Tinkerbell heb je op een hele bijzondere wijze op je kaart weten te zetten!!! Fantastisch gedaan en dank je wel voor het weer mee doen met de challenge van Scr@p-Cards met deze schitterende kaart!
    Groetjes Gerie en DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit Wilma. Sprookjesachtig mooi haha.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer mooi gemaakt,mijn complimenten Wilma.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    WOW..wat leuk gedaan, wat zijn die Tinkerbells schattig, je hebt weer een mooie sprookjessfeer gemaakt, toppie, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een sprookje Wilma, niet te geloven!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart met die tinkerbells er op Wilma. prachtige kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit schitterend gemaakt Wilma, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma, ook dit is weer een plaatje van een kaart, super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart, ik ben gek op elfjes, dus dit is wel een
    favoriet hoor, zo mooi, super gaaf, en thx voor je welkom !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Wilma heel creatief hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg gaaf, en knap dat je het helemaal terug in de verhouding hebt gemaakt. Ik vind het schitterend. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En nogmaals een leuke kaart.
    Een beeldschoon kunstwerk, super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Wilma
    je hebt weer een prachtige kaart gemaakt
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf Wilma, echt een sprookje!! Soms heb je dat hé, zie je iets en daar wil je dan gelijk wel mee aan de slag....het resultaat mag er zijn hoor!! Geweldig mooi tafereel! Bij jou zag ik nog even terug omdat het gewoon niet lukt om iedere dag te bloggen en ik was weer even sprakeloos....je creatie voor Plonie het elfenwoud, vriendschap, ze zijn het bekijken meer dan waard!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie Wilma! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Scr@p-cards.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest