donderdag 28 november 2013

Vitamine C

Hallo lieve blogdinnen,
graag wil ik mijn nieuwe volgers Tineke en Monique welkom heten. Altijd fijn om weer nieuwe knutselaars te mogen verwelkomen. Ik zal nog vaker op jullie mooie blogs langskomen en al dat moois wat jullie gemaakt hebben bewonderen, en ik hoop jullie ook bij mij. Dan wil ik ook nog iedereen bedanken voor de leuke lieve reacties op mijn vorige werkstuk.
Nu dan mijn kaart, het is een oranje beterschapskaart. Oranje is bij de kleurenleer een helende kleur en sinaasappels en mandarijnen zijn ook heel erg gezond, dus vandaar. Het designpapier is van MD en Action. Het roestbruin en geel komt
van een hobbymarkt, het glansgroen is cardstock. Witte takje uit mijn restbak. Gebruikte malletjes zijn van MD en Joy. Een stempeltje op het label.
De 4-kante mal bewerkt met bruine stempelinkt, De bloemen gemaakt en op geplakt. Nog wat plakparels en voila, een leuke beetje drukke kaart.

Tot ziens maar weer, groetjes Wilma


 
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 

 
 

25 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Ik ben er weer!! en wat heb je in die tussentijd prachtige dingen gemaakt ik heb alles weer goed bekeken en het hartdoosje voor Sven is een bjoetie zeg, schitterend gedaan en deze beterschaps kaart is ook zo mooi, maar ook je verhaal erbij van de oranje helende kleur....nooit geweten! Je ingezonden creatie als gast DT voor de challenge bij Scr@p-Cards is ook zo schitterend gedaan!!
    Maar ja jij maak ook alleen maar prachtige dingen!!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je hier niet op slag beter van wordt dan weet ik het niet meer hoor.....wat een supergave kaart. Lekker kleurtje dat oranje....het heeft wel wat.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een geweldig leuk beterschapskaartje Wilma....leuk met die kleurtjes en ja mandarijntjes zijn hééél gezond daar zal de "zieke" vast snel beter van worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Wilma, mooie heldere kleuren, als je de kaart ziet ben je gelijk weer beter hihihihi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Wilma
    en je doosje hieronder...wat is die mooi!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren, hele mooie kaart en leuk dat je meedoet met de
    Challenge bij EHI !
    Gezellige (knutsel) week nog ☺
    Groetjes en liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een echte opkikkerkaart, ziet er prachtig uit..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een pracht van een kaart. erg mooi dat felle oranje! prachtige kleuren gebruikt. mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige beterschapskaart Wilma, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, warme kleuren zeg! Prachtig weer.
    Je had trouwens een hele mooie gast dt schap creatie ingestuurd ingestuurd!!! Had de twee foto' s ervan gezien. Echt prachtig mooi. Hoe verzin je het steeds. En weer een leuke top drie plaats, gefeliciteerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje, zo mooie bonte kleurenvoorstelling,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi beterschapskaartje, Wilma.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, druk is hij zeker, maar wel leuk druk! Ziet er weer super uit zeg. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw weer zo'n mooie.
    Super gaaf gemaakt Wilma.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    mooie kaart is dit, zo warm van kleur!
    Nog heel erg bedankt voor je leuke reactie op mijn blogbericht!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Dit is toch ook weer een mooie kaart, echt gezellig met dat oranje.
    Wie de kaart ontvangt is direct weer beter.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Wilma,

    Via het blog van Gerie (scraptastische hobby), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel merr van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
    Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lekker gezond kaartje!! Je hebt de kleuren heel mooi gecombineert met het plaatje :-))
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart heb je heel mooi gemaakt. Het past allemaal perfect bij elkaar. leuk dat je mee doet met onze uitdaging bij EHI.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, als je 'm ziet springt de gezondheid er al vanaf.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt. De kleuren zijn prachtig. Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge van EHI.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma

    Wat een mooie, frisse kaart heb je gemaakt, de materialen die je hierbij gebruikt hebt zijn prachtig, leuk om te zien hoe je de mallen gebruikt hebt, een schitterende beterschapskaart, daar wordt je bijna spontaan beter van!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Super mooie en warme kaart,prachtig!!
    Het cadeau doosje met schoentje is werkelijk top, zó mooi gemaakt!!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest