zaterdag 23 november 2013

Wit / crème CAS kerstkaart

Hallo lieve blogdinnen, ik wil graag iedereen bedanken voor de leuke lieve reacties op mijn vorige kaart. Deze keer een wat eenvoudige kerstkaart. Heb wit linnen karton gebruikt als onderkaart. De tak is crème glanspapier. Net als de druppels van papier. Hierop crème pareldruppels van Xenos en nog 2 kleine crème pareltjes van Action. De mal is van MB. De papierdruppels zijn afval van een andere mal. Een kerststempel er op, en mijn CAS-kaartje is klaar.

Lieve knutsel groet van Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 
http://decreatievezebra.blogspot.nl/  #3  (clean and simple)
 
 

18 opmerkingen:

  1. Eenvoudig en toch mooi. Een charmant kaartje.
    Hoeft niet altijd druk, er mag best vanalles wat zijn.
    Fijn wekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel wat hebben hoor je kaart, mooi !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en bijzonder kaartje is het geworden, vind hem heel mooi. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Mooie, chique CAS kaart, ziet er weer leuk uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige CAS kerstkaart Wilma...heel erg mooi gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi en chique kaartje Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit een echt GE-WEL-DIG CaS-Kerstkaartje Wilma.....SUPER.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit is wel een hele mooie CAS-kaart. precies goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    leuk dat je zoveel verschillende stijlen hebt...
    dit eenvoudig kaartje is erg mooi, maar het kaartje hieronder vind ik ook erg mooi, prachtkleurtjes gebruikt in vintage stijl!
    Groetjes van daatje en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel chique je kaartje Wilma, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stijlvolle kaart heb je gemaakt Wilma, het is een CAS kaart, maar wel héél mooi.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel eenvoudig maar toch stijlvol en mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke kaart heb je weer gemaakt
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Deze is prachtig eenvoudig,zo zie je simpel is ook heel mooi.
    Ik ben gister naar creaweekend in rijswijk geweest ik kon mee rijden.
    Heel gezellig,veel leuke dingen gezien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel errug mooi! Juist de eenvoud en rust die de kaart uitstraalt is bijzonder!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest