woensdag 18 december 2013

Bling Bling

Hallo lieve knutseldinnen
 
Graag wil ik weer iedereen bedanken voor de leuke reacties.
Deze kaart is gemaakt met een van mijn nieuwe mallen. Ik kon dat natuurlijk niet laten en er volgen er meer. De onderkaart is beige gemarmerd, lijkt een beetje op leder. Daarop designpapier zachtgrijs met kleine zalmkleurige roosjes.
Het plaatje is van NS, waarvoor ik een gouden en zilveren hoek van Noor heb gestanst. Het label van Spellbinders is beige met een klein wit bolletje, daaronder bruin knutselkarton, netjes om de mal heen geknipt. Joy letters uitgestanst en de tekst opgeplakt. De grote bloem van beige / roestbruin restpapier is van Crealies. De gouden swirl en vlindertje, en het zilver gietertje en vlindertje is van MD. De zilveren takjes zijn van een Floral pons. Goud kleurig kant van de markt, voor een poep en een scheet gekocht, hihi. Hele kleine gouden plakpareltjes op het label. Een grotere zilver en goud parel op het plaatje. Goud glitter op de bloem en stardust op de letters. Grote mal, designpapiermal, en het label bewerkt met bruine stempelinkt. Op het gietertje nog een rood houten hartje ook met wat glitter. De schuimkoppen op het water ook nog wat glitter. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

 Lieve knutselgroetjes Wilma
 
 
Met deze kaart doe ik graag mee bij:
 
http://www.cardsandscrap.nl/  #198 (bling bling)
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, dit is zeker bling-bling, leuk die tekst erbij, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,
    Wat een prachtige kaart en zo ook de vorige.......
    Een genot om ernaar te kijken.

    Ik ben volger van jou geworden,je maakt echt beauty's.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind hem schitterend Wilma, een supermooie kaart heb je weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het weer een prachtige kaart Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig met al dat bling bling !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de stansjes die je gebruikt hebt...super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch, dat blingbling, tekst past er ook goed bij. Heel mooi gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma, Bedankt voor uw deelname op het Cards&Scrap Challenge blog. Ik vind hem heel erg leuk met al die verschillende bling! Die bloem met de takjes en de swirls! Super mooi!
    Groetjes Cis - sy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilam,
    Prachtig gemaakt! Apart maar wel mooi hoor!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een aparte kaart, mooi zo al die kleuren bij elkaar. Inderdaad echt bling bling. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er schitterend uit Wilma.
    Leuk die accenten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma, wat mooi. Je hebt prachtige stansjes gebruikt en ja: het is echt blingbling geworden!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma, ik vind je 'brandende kaarsjes zo mooi. Ik heb ze van je 'geleend' voor op mijn blog.
    Ik wens je heel fijne Kerstdagen en een goed en creatief 2014!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Bedankt voor de uitleg van de bloem, ik kan je niet haast niet bijhouden om op je kaarten te reageren. Ben nu op het werk en moet even wachten dus ik dacht snel even blogs kijken.
    Hij is echt weer blinkend mooi, mooie kleuren.

    Knuffel Marian ook voor Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, Wilma, leuk gedaan!
    En gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jou kaart is super blinkie geworden, erg mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma
    Wat een mooie stansen zijn het ook weer .
    een leuk bling bling kaartje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaart is het geworden.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat leuk gedaan!! Mooie kaart, Wilma!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest